در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

عروس خانوم بگو بله

از صبح زود کلی کورتاژ داشتیم و واقعا دلم میخواست تموم شه با خان قرار گذاشتم ساعت یک بیاد منم جیم زدم خدایی دوستام خیلی هوامو دارن استف اصلا ندونست نیستم!تو راه پله ها ی خانوم و اقا به شدت دعوا میکردن خانومه کیفش رو پرت کرد سمت آقاهه خورد توی کله من ولی بی اهمیت گذشتم دلم نمیخواست ناراحت باشم از بس اتاق عمل نورش کمه از بینارستان که بیرون میام نور آفتاب شدید باشه یا نباشه هوا بیرون فشار خیلی زیادی به چشمام میاره بدو بدو رفتم که پیداش کنم دم در هرچقدر چشم چشم کردم نبووووووووود یهو دیدم آقای سیبیلو اون طرف تر وایساده با روی خوش و ذوق با هم دیدار کردیم یکم دور دور کردیم بعد رفتیم واسه ناهار...ناهار رو بعضی اوقات بگید کجا میریم؟ ی جایی پاااااااایین شهر که اصلا رستوران نیست همش تعمیر کار و این حرفاس گوسفند رو سر میبرن و بعدشم همونجا میشورن تیکه میکنن و دارن سیخ میگیرن یعنی محیططش افتضاحه اما مزه ش فوق العاده من دوست ندارم برم ولی اینجا انگار گرون ترین رستوران دنیاس واسه سیبیلو برا همین نه نمیارم و همراهیش میکنم نوشابه هاشم شیشه ایه ی زرد و  مشکی اورد و سینی نشستیم تو ماشین خوردیم بعدشم واسش شیرین زبونی کردم حرف های خوب زدیم لپ هامو میکشید و دست خودش رو ماچ میکرد رفتیم ی جایی هات چاکلت خوردیم و چنتا ماچش کردم و چشماشو بوسیدم و بعدشم رفتیم سراغ لباس های دوختنی من!من میخواستم مانتوم گشاد باشه و جلو بسته اما این تنگ بود تا جایی که جا داشت واسم بازش کرده بود و امروز زنگ زد که بیا ببرش سپس به سمت بیمارستان روانه شدیم آخه ماشینم رو تو پارکینگ جا میذاریم دیروز خان همینجا تو پارکینگ منو ی ماچ آبدار کرد...تو راه بینارستان یکم راجع به خرید هام نصیحتم کرد توی پارکینگ قبل از اینکه سوار ماشینم بشم شونهامو تو دستاش گرفت و با تمام وجود بهم گفت دوستت دارم... 

وقتی که داشتیم هات چاکلت میخوردیم سیبیلو جانم گفت پیچک؟کی عروسم میشی؟کی میگی بله؟عروس خانوووم بگو بله بگو بله...و هی میخوند عروس خانوم بگو بله بگو بله 


پی نوشت:راستش وقتی خان کتفش در رفت توی این مدت مامانش حمومش میکرد ی بار که میره حموم بازوش کبود شده مادرش میگه اینا جای کارهای پیچکهههههه؟بعد خان که کلا خیلی خیلی خجالتیه تو این چیزا با خانوما بعد شوکه میشه کلا میگه چی؟کجا؟میگه همینکه رو بازوته خانوهم میگه نه بخدا اون با دست که زور نداره ی در نوشابه رو باز کنه با دهنم نمیتونه ی لقمه رو تیکه کنه پس کار اون نیست!!!!!!!!حالا روز بعدش رفتم پارچه هارو بدم به خواهر شوهر دوباره مامانش میگه شیطون شدی هااااا!!!میگم جان؟میگه بازوی خان رو میگم گفتم بابا من نبودم اون هم بهم چشمک زد

نظرات 67 + ارسال نظر
رزا شنبه 8 اسفند 1394 ساعت 20:10

سلام پیچکی. کجایی دختر؟؟ هنوز برنگشتی از سفر؟ بابادلمممم برات تنگ شده حسابییی. عکساتو تو اینستا دیدم. ایشالا همیشه به سفر و شادی. زود بیا تعریف کن.

سلاااااام رزا
برگشتم منتهی جمعه و امروز رو با خان بودم حتماااا چشمممم

شبنم چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 21:08

اها عیب نداره عزیزم
من فکر کردم شبنم فقط خودمم
ایشالا که همییشه شاد بنویسی
بوس بوس

عزیزمممممم
اون پست رو که برداشتم
حتما ادرس وبلاگ هم بذارید که بدونم کی به کیه

شبنم چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 13:04

منم یه وبلاگ خاک خورده داشتم هاااا
عیب نداره
منو میشناسی ؟

اون پست رو برداشتم عزیزمممممم
اخه شبنم زیاده عزیزمممم

شبنم چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 08:07

پیچکی کوووووشی؟

میام عزیزم سرم شلوغ بود
فعلا اینستا رو دنبال کنین

نیاز دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 17:10

سلام عزیزم
من رمز ندارما

میفرستم عزیزممم

شبنم یکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت 08:20

سلام پیچکی
خوبی
ااااا به همه رمز دادی جز من

خب به وبلاگیا رمز دادم عزیزممممم

نارسی شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 12:48

خوشیهاتون مستدام پیچکی
من رمزو یادم نیست چرا

میفرستم واست عزیزممممم

م شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 00:17 http://yehanjare.blog.ir

سلام امیدوارم همیشه شاد باشید...
راستش خیلی خوشحال شدم وبتونو دیدم ...
راستش نه از بابت مطالبی که میزارید از بابت
نظر گذاشتن یکی از مخاطبانی که میاد اینجا و برای شما نظر میزاره
همین که وبلاگتونو دیدم و حرفایی که اون شخص تو وب شما
میزنه یکم اروم شدم ممنون امیدوارم همیشه شاد باشید

البته نمیدونم با کدوم از مخاطبان هستی اما خوبه که نظرات اون فرد ارومتون میکنه
شاد باشی عزیزممم

رزسپید پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 10:47 http://rozesepid2015.persianblog.ir/

پیچک جان هر چقد رمزو میزنم میگه اشتباس
میشه دوباره بفرسی البته بیزحمت

فرستادم

مینا چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 21:27 http://www.iandgodandtea.blogfa.com

رسید به دستت کامنتم پیچک؟
رمز ^_^

بله عزیزم رسید واست فرستادم

رزسپید چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 09:53 http://rozesepid2015.persianblog.ir/

عایا رمز عوض شد؟

نه همونه

شینا چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 00:55 http://shinazz.blogfa.com

عزیزم رمز لطف می کنی؟

نه متاسفانه نمیتونم رمز بدم
رمزی کردم که محدود بخونن پست های بعدی رمزی نیست

من و آقای یآر چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 00:40 http://66-72.blog.ir

سلام پیچکی :)
منم رمز ندارم. ینی تازه وبتو پیدا کردم.

سلام فرستادم واست

نونو سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 12:59

منم رمززز

فرستادم

توت سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 10:31

خب اعتراف کن که خودت بودی دیگه
نبودی؟

نوووووووچ بوخودا من نبودم خوووو

بهناز سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 08:45

سلام از خواننده های خاموش شما هستم
خوشحال میشم به من رمز بدین
ممنون

سلام نمیتونم به خاموشا رمز بدم

نغمه دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 22:04 http://nsadat.persianblog.ir

سلام خانما
ان شالله همیشه شاد باشی و سلامت باشید جفتتون.
خیلی وقته نیومدم وبلاگ دوستان امروز بعد مدت ها اومدم دیدم ماشالله حسابی پست هوا کردی...
نمیدونم رمز پستای رمزیت رو میتونم داشته باشم یا نه. اگه دوس داشتی برام بزار ممنون میشم...
عروسیت ان شالله

سلام خوش اومدی عزیزممم یادمه شمارو
نه رمزی نمینویسم همین یکی دو پست رو اصولا
میسییییییی ایشالله خوشبختی روز افزون شما

فری خانوم دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 21:54 http://656892.blogsky.com

پیچکی من رمزتو ندارم اینستا واسم میذاری یا وب؟

میذارم واست

سپیده دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 10:27 http://otagheaabi.blogsky.com

حالا کار خودت بود شیطون؟
رمز رو از ککجا بیاریم؟

نهههههه کار من نبود دلم نمیاد از زین کاراش کنم

مینا یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 18:30 http://www.iandgodandtea.blogfa.com

چرا نمیشه پیام خصوصی گذاشت

اینجا اینطوریه متاسفانه

آنی یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 17:19 http://bazietaghdir.blogsky.com

سلاممم پیچک جان
اینقدرررر نبودم که مطمئنم منو یادت نمیاد اصلا بعد یه دوره وبلاگ زدگی امروز آپ کردم. دلم واسه دوستای بلاگی که همیشه می خونمشون تنگ شده بووود البته خاموش می خوندم این مدت خدا کنه بتونم مرتب بنویسم این دفعه و پیش دوستام برم
امیدوارمممم بابات زوتر راضی بشه و پیچک خانومی بتونه بله رو به جناب خان بده

سلاااام خوش امدی دوبارههههه
حتما مرتب بنویس عزیزممممم
کاش راضی شه واقعااااا دیگه بی دردسر چی میشد واقعا؟

داروغه اینستا! یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 15:56

دختر عاشق، اول ولنتاینت مبارک و عشقت پایدار
دوم روز پرستارت مبارک و بازوهات پر قوت برای ادامه راه

سلااااااااام
ممنون خانوم از اینوهمه محبت میبوسمت عشقممممممم

ترمه یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 11:48

پیچکی سلااااااااااااااااا م
اول روز ولنتاین رو به تو و خان تبریک میگم
عزیزم انشالله که همه روزاتون قلبی قلبی باشه و شادیت مستدام عزیزم
پیچکی رمزی شدی عایا؟

سلام عزیزممممممم
ممنون خانومممم
نه همین ی پست عزیزممممم

پری بانو یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 09:08 http://aghayeyarobanoopari.blogfa.com

سلام پیچک جونم ... انشاء الله ک همیشه اوضاع بروفق مراد باشه و سلامت و شاد باشی ...
لطفا منم رمز ....

سلام فرستادم

شاینا شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 23:05

سلام پیچکی. گفتم حالا که بحث ازدواج داغه نان را بچسبانم. راستش خواهرزاده دوازده ساله من (البته هنوز 12 تمام را ندارد ) از برگی اش فکر شوهر کردن من بود. البته خودم بی تقصیر نبودم. با مادر و خواهرم حرف ازدواج می زدم بچه هم شنید یاد گرفت. از هشت سالگی می گفت خاله همسر پیدا کردی یا نه یه بار با پرویز گفت خاله خودش رو هم نمی تونه اداره کنه چه برسه به دامادشچند وقت پیش رفتیم عروسی وسط دالامب دولومب می گه خاله تو کی ازدواج می کنی. امروز داشتم می گفتم دوست داری یه خونه بیرون شهر بگیرم برم اونجا هوا آلوده شده اینجا برگشته می گه هر وقت مستقل شدی می تونی بخری و بری چی بگم خواهر دوره زمانه عوض شده. قبلا بزرگترها به جوانها می گفتند زودتر ازدواج کنید حالا این نیم وجبی ها هم قوز بالا قوز شدن هی به ما تیکه می ندازن.

هه هه عجببببب
راستش بچه های الان خیلی متفاوت هستن به ١٢ ساله بگو برات ی شوهر خوچ تیپ گیر بیاره قطعا تواناییش از تو بیشتره راستی ی ادرس بده رمز رو بفرستم عزیزم

ترنم شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 21:36

عزیزم من همواره خواننده وبت بودم و دنبال کننده ، حتی وقتی ادرست رو عوض کردی یعنی وبت حذف شد به دلیل مشکلات بلاگفا.نظرمم میدام. عزیز گفتم ادرس وبم نشون داده نشه!!!!!!!!

من میدونم شماها مداوم خواننده من هستید این پستم هیچی نداره واقعا فقط بخاطر اراجیف گویی یک عده رمزیش کردیم همین دیگه رمزی نمینویسم همین ی پست یا شاید یک پست دیگه

شیشه شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 19:22 http://shishe30.mihanblog.com

عزیزکم.خسته نباشی و همیشه شاد باشی و بوس بوس:-*

ممنون شیشه جونی کم پیدایی

نیکا شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 19:13

nika866@yahoo.com

باه فرستادم

رز سپید شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 13:29

به ما هم تعلق میگیره رمز خانوم خوش چهره؟

میفرستم عزیزممممم

شبنم ع شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 13:25 http://vaalsehastii.blog.ir

سلام پیچکی
خوبی خوشگل بانو؟؟؟؟؟؟
عجب مادر شوهر باحالی داریاااااااااا
منم به شدت با این جاهای چرکی و کثیف موافقم... به شدت غذاشون میچسبه... نوش جونتون
خان گناه داره زودی عروسش شو خببببببببببب
عاقا رمزدار مینویسی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بابا ی مطلب ساده عکس هم نداره
راستی سلااااااام
چرکی و کثیف باشه عیب نداره ولی این محیطش داغونهههههه

مادر شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 12:45 http://kenta.blogsky.com/

انشاله عزیزم انشاله که به زودی اون بله رو هم میگی جدای از دوری و دلتنگی و بلاتکلیفی و همه استرسا ولی این روزا خیلی خاطره دارن بعدا برا دوتاتون همین یواشکیهاتون با هم بودناتون ....انشاله خیر باشه عاقبتتون عزیزم

آره عزیزمممم همین ها کلی خاطره هستن سختی هاشم خاطره میشه دزدکی بازیها و همه بقیه هاش خاطره میشه واقعا و البته خاطره شیرین

Negin شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 12:37

پیچکی جوووونم من دایرکت چک کردم چیزبی نبود
منتظرتم عزیزم

میفرستم درگیرم عذر میخوام

سارا شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 11:06 http://perinparadais.blogsky.com/

چه قدر خوب که همو دارید
رمز میخام لطفا

ممنون عزیزممم
رمز رو به اونایی که میشناختم فرستادم عزیزم...ببخشید

باران شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 10:09

سلام عزیزم
خوبی پیچک؟ممنون میشم به منم رمز بفرستی
ایمیلم نشون داده نشه عزیزمbaranbahar201@yahoo.com

سلام عزیزم
متاسفانه نمیتونم رمز بدم
امیدوارم ازم ناراحت نشین

آیدا شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 08:10 http://Aiiidddaaa.blogfa.com

پیچکی رمز ندارم من

میفرستم

آرام شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 02:18 http://arosaketo.blogfa.com

منم رمز پیچکی جونم بوس بوس

همین پست رمزیه از دادن رمز معذورم

لیلی شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 01:50 http://zangareh.blogfa.com

دوست داشتم مطلب بالا را بخوانم

عذر میخوام نمیتونم...ازم ناراحت نشید لطفا

عارفه شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 00:20

خانومه لپوی خوش خنده شما آدرس ایمیل میپذیرید آیا؟
من متاسفانه اینستا ندارم:-(
در ضمن ن ن سقارش اکید برای کشیدن لپتو دارم
بگو آقای خان بکشه دردت بیاد حتمن:-P

بله میپذیرم بانو 
خودشون میکشن اما در خدی که دردم نیاد

رزا شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 00:16

وای پیچک ببخشییید همه چی هنگ کرده بود بعد هر کامنتم دوبار دوبار ارسال شده بار اول اصلن هنگ بود قسمت نظرات فک کردم نرسیده .خخخخخخ. اخه لپ تاپ عزیز خودم فعلا خرابه این تقصیر لپ تاپ قراضه زاپاس توی خونه اس. خخخخخ. الان ملت میگن این خله هر کامنتش دوبار میفرسته.خخخخ. شرمنده ایم

نه بابا وبلاگ منه ملت چیکار دارن خب؟
اره حدس میزدم ی ایرادی باشه

رزا جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 23:52

از قسمت تماس با من برات ارسال میکنم عزیزم.

ایشالا بعدا یه جی میل باید بسازم با مشخصات خودم .الان اینقدر درگیر درس و ازمونو اینام وقت نمیکنم.

راستی خانممم شما باز دل مارو با لبخند زیباتون بردین هاا.

هه هه از دست رزااااا خانووووم
باه دیدمم واست میفرستم عزیزممم

رزا جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 23:49

از قسمت تماس با من برات ارسال میکنم عزیزم.

ایشالا بعدا یه جی میل باید بسازم با مشخصات خودم .الان اینقدر درگیر درس و ازمون و اینام وقت نمیکنم.

راستی خانم شما باز دل مارو با لبخندتان بردین ها.

رزا جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 23:32

اره گلم پس ادرس ایمیل خصوصی برات ارسال میکنم الان. چون وبلاگ و اینا ندارم . البته ایمیل به اسم و فامیل خودم نیس ها همینطوری ساختم .

باشه عزیزمممممم

Negin جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 23:08

سلام پیچکی جون الان اینستارو دیدم چی شده عزیزم؟؟؟؟اصلا به این ادم های حسود اهمیت نده ارزش ندارن
عزیزم اگه دوست داری منم رمز لطفا؟؟؟

حتما دایرکت میفرستم

نیکا جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 22:15

پیچکی منم رمز میخام

آدرس بده بفرستم

رزا جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 21:54

سلام . پیچک جون از این بع بعد رمزی مینویسی؟؟؟؟ خب من رمز ندارم خواهری.

نه از این به بعد نه همین پست فقط چیز خاصی نیست حوصله حرف های بقیه رو نداشتم
میتونی ی ادرس بدی بهت رمز بدم

آنی جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 21:35 http://www.annie.blogfa.com

امان از باباهاااااا
پس توام مثل منی...

و بابات مثل بابای من...

بلهههه آنیرمتاسفانهههههه

آنی جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 21:34 http://www.annie.blogfa.com

عروس خانم من رمز ندارم :))

فرستادم آنی عزیززززز

عارفه جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 19:19

چرا فقط ع داره اسمم!!؟؟
لابد باز خنگولیام گل کرده یادم رفته اسم نصفس:-D
پست رمزدار آیا!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پیچکی ی ی تو دیگه چرا:-(

ی پروسس دیگه دو سه تا پست
میتونم تو دایرکت اینستا رمز بدم
میدونم خودتی بابا

بهاره جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 16:28 http://azgil-11.blogsky.com

رمز میشه خواست آیا ؟

دایرکت کردم واسم

شکوفه جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 15:34

ایشالا عزیزم به زودی زود عروس میشی و با جناب خان بهترین روزهای عمرتونو سپری میکنید

ممون شکوفهههه جان
تحمل ادم کم میشه خب بعضی روزا اما صبورم تا بهش برسم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.