در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

دوستای گلم سلام...

دی ماه تولد خان هست که البته وقت زیاده چون سی ام تولدشه...

آدرس پیج جدید ما pichakiha2 هستش

پیج قبلیمون از بین رفته و من نمیتونم دیگه واردش بشم بوووووووس....

روزهای گنگ

همینطور که این روزها گنگ‌ میگذرن و آینده منو خان خیلی نامعلوم تر شده...ولی من باز هم کنارش میمونم تا هر مشکلی رو درست کنیم...

هنوز هم ترس زلزله حسابی آزار دهنده س همینطوری که روی تخت دراز کشیدی ناگهان تختت شروع به لرزیدن میکنه گاهی هم شدید میشه و ملت میریزن بیرون...

.

.

.

باید میزان پولمون رو برسونیم به ی مقدار مشخص که بیاد خواستگاری...

این روزا هر دو سخت کار میکنیم که برسونیم اون پولرو...من میخواستم بگم بیا خواستگاری حالا تا عقد و ... وام‌میگیریم که گفت همین پول قرضه و قرص گرفتیم که بخوابونیم وام بگیریم...

از اذیت کردنای بانک رسالت نگم واستون که وام گرفتنمون رو دو ماه عقب انداخت ی بار چک میخواد ی بار ضامن با چک‌ و خیلی اذیتمون میکنه....

خان خیلی از لحاظ روحی ضعیف شده واقعا ولی من کمکش میکنم...امیدوارم اینجور ضررهای مالی واسه کسی پیش نیاد

میبوسمتون شما چه خبر