در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

بی اینستایی ها لطفا لینک اینستاگرام رو ببینید

pichakiha

نظرات 6 + ارسال نظر
نیکا چهارشنبه 16 تیر 1395 ساعت 19:28

عید توم مبارک
بابت فارغ التحصیلی هم تبریک عرض میکنم

مرسی عزیز دلمممم

نیکا چهارشنبه 16 تیر 1395 ساعت 19:24

خب خودت گفتی ک مثل پرنسسا شده خب مام کنجکاو شدیم

رزا سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 22:33

سلام.
پیچکی من فعلا تا بعد ازمونم اینستا ندارم
میشه بپرسم دقیقا چه روزی از هفته پیج اینستات بازه؟
اخه از روزی که بستیش نمیتونم اونجا رو دنبال کنم قبلا همش از اونجادر جریان احوالاتتون بودم
مرسی گلم

سلام همینطوری هر دو روز ی بار بازش میکنم همین الانم بازه عزیزممم

نیکا دوشنبه 14 تیر 1395 ساعت 12:41

وییییییییییییییییییی لباسشووووووووووووووووو ج خوشگله مبارک باشه عزیزم
کادوها هم مبارک
عکس کمدتو مزاشتی دخمل

قابل نداره عزیزممم
دیگه عکس از کمد به چه دلیل آخه

همراز دوشنبه 14 تیر 1395 ساعت 00:57

سلام
درصورت امکان آی بی تلگرام رو بذارید

سلام
من گروه تلگرام ندارم فقط اینستا دارم عزیزم

محبوبی . خواننده جدید یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 21:48

سلام پیچکی جان
احوالات خودت و خان چطوره؟
عکس چشم و ابرو که گذاشتی رو پیج اینستا چشم و ابروی خودته گلی؟

قصدم کنجکاوییه عاشقانست

سلام اره چشم و ابروی خودمه ولی چشمامو بزرگ تر از واقعیتش کردم عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.