در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

لینک اینستاگرام رو چک کنید


نظرات 5 + ارسال نظر
نیکا چهارشنبه 9 تیر 1395 ساعت 00:36

مبارک باشه خانم گل
تو ک همیشه کدبانو بودی
ایشاله بزودی خوب میشه و امسال ب همه ارزوهانپت میرسی مارو هم دعا کن این شبا محتاجم ب دعا

ممنون نیکا خانومی

عارفه یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 14:37

سلام
پیچکی ی ی ی ی چرا بستی اینستاتو
پس ماها چیکار کنیم دختره خوب؟

قراره هفته ای دو روز بازش کنم
البته شما سر بزنید ممکنه مثلا هر روزم باز باشه

رزا جمعه 4 تیر 1395 ساعت 15:13

الان تازه از تو اینستا متوجه شدم فارغ التحصیل شدی به سلامتییییی.
خانوووم مبااارکا باشه (فک کنم خیلی دیر متوجه شدم )
تبریییییک
الان راضی هستی از رشته ات یا هنوزم میخوای کنکور واسه دندون بدی دوباره؟
امیدوارم همیشه موفق باشی در شغلت عزیزم و دعای خیر خیلیها پشت سرت هست در این شغل و اینکه چشم امید خیلی ها بعد از خدا به اون اتاقی که توش کار میکنین دوخته شده .

ممنونم
راضی هستم ولی فعلا تکلیفی برای خودم مشخص نکردم والا الان اولویتم اینه بریم سر خونه زندگیمون

رزا جمعه 4 تیر 1395 ساعت 13:53

امیدوارم خان عزیز هر چه زودتر به سلامتی کامل برسن و ایشالا به همین زودی لباس خوشگل عروسیتو تن کنی پیچک مهربونم.
بدون که همیشه دوست دارم و ببخش اگه اینهمه مدت به خاطر کنکور وقت نکردم بیشتر کنارت باشم و نظر بدم.
من همون رزا حممومی خودتم که الان شرمنده اس
که از بعد عید اینهمه بیمعرفت شده با رفیق خوبش و وقتش ایجاب نکرد بیشتر کنارت باشم این روز ها تا اینکه با شنیدن خبر تصادف خیلی شوک شدم و نظر دادم
ایشالا در اینده نزدیک با فراق بیشتری بیام پیشت بعد کنکور.
اینستا هم من ندارم تا بعد کنکور نمیدونم پرایوت کردی یا نه ولی من همیشه خاموش دنبالت میکردم.
واستون توی این شب های قدر واسه بهبودی کامل همسر نازنینت و وصالتون دعا میکنم
ازت میخوام که برای کنکور من و قبولی پزشکی و عاقبت بخیریم دعا کنی تو این شب ها ی قدرعرزیزم اونچه که صلاحمه قبول بشم و امیدوارم صلاحم در پزشک شدن باشه.
خیلی زیاد تو این شب ها محتاجم به دعات
ممنونم.

سلام رزا
ایشالله که به اندازه کافی درس خوندی و به ارزوت میرسی روزای اخر رو هم تلاش کن عزیز دلممم

نیکا چهارشنبه 2 تیر 1395 ساعت 14:51

عیب نداره عزیزم خودتو ناراحت نکن خوب میشه اما اگ پیچ گذاشته باید خیلی مواظب باشه مخصوصا زمستونا
همین ک بخیر گذشته خداروشکر کن عزززززززززززززززززیزم

اره دیگه راضی هستیم به رضای خدا
سه هفته دیگه پین هاشو واسش در میاریم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.