در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

اینستا

تا من ی پست پر پیمون مینویسم شما لینک اینستا رو چک کنید...

این هم ادرس برای دوستانی که نتونستن فعلا به اینستا برن

pichakiha

نظرات 2 + ارسال نظر
shabnam یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 ساعت 18:35

مرسی عزیزم
خودمم در پی کلباسی بودم اما اصلا وقت نمیده

اره خب اول برو بیش اون یکی ببین چی میگه

شبنم شنبه 4 اردیبهشت 1395 ساعت 21:49

سلام پیچکی خوبی
چه خبرا مامان بهتره
پیچکی قرار بود ادرس ی دکتر بدی تهران ، غلظت خون دارم
انقد دکتر رفتم بهشون اعتماد ندارم
چند روزه یهو دست و پام غیر طبیعی یخ میشه بعد چند مین داغ داغ میشم
احساس ضعف کاذبم دارم یهو گرسنم میشه با اینکه گرسنم نیست
خانوم دکتر میدونی علتش چیه چه دکتر برم

سلام عزیزم
مامان بهتره
دکتر کلباسی خوبه
میتونی به دکتر داخلی مهران بابایی مراجعه کنی که علتش رو واست ریشه یابی کنن
بوس بوسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.