در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

در گذر زمان

با اینکه دیروز ازش جدا شدم و حسابی هم خوش گذشت اما خیلی دلتنگشم یک ساعت دیگه دوباره ی سفر کاری میره و دوشنبه برمیگرده بهم قول داده که وقتی برگشت مادر جون کله پاچه درست کنه و منم برم خونشون...

ی سفر کوتاه رفتیم و من کفش و شال خریدم وقتی شال رو سرم کردم بهم گفت چه رنگ گرمی خیلی به چهرت میاد...کلی دستای همدیگرو گرفتیم و راه رفتیم 

اروم اروم خرید کردیم و خان هم حسابی خل و چل بازی در آورد منم هی بهش میخندیدم تا اینکه رفتیم ناهار ساندویچ مفز خوردیم مثلا من خیلی کله پاچه آبگوشت دوست دارم اما خان اصلا ساندویچ مغز هم همینطور من واقعا دوست دارم اما جناب اصلا...ولی خب دل به دلم میده و میخوره ...باقالی و لبو هم به کنار ...این دو هفته خان به دندوناش رسید اصلا جنس دندوناش خوب نیست و محبور شد ده تا رو ترمیم کنه و خیلی اذیت شد!و شبا نمیتونست از درد بخوابه...ی سفر کاری هم رفت و پنج شنبه دیگه وقتش رو به خانومش اختصاص داد الان به نظرم ی جفت دیگه کفش قرمز میخوام به مادرم گفتم مخالفتی نکرد اما خودم دلم واسه پولام میسوزه!!!!شنبه میرم ی پارچه گل گلی میخرم و میدم خواهر شوهر پیرهن مردونه واسم بدوزه ...

ی عالمه قورباغه دیگه هست که باید قورت بدم از دوشنبه هم هر روز صبح و عصرم سعی میکنم از بیمارستان پست بذارم و روزانه هارو ثبت کنم باید برنامه غذاییمو عوض کنم مورد بعدی اینکه کمتر غر بزنم و ضمنا برم باشگاه و مراقبت پوستیمو بیشتر کنم گلایه از زندگی رو کنار بذارم...

شما برنامتون چیه ؟

نظرات 19 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 17:26 http://donyayekoochakeman.blogfa.com

برنامه من؟! راستشو بخوای هیچ برنامه ای ندارم. الان کلی فکر کردم دیدم هیچ کاری ندارم. از دست خودم کلافه شدم.

عیب نداره نان میپزی عشق میورزی خودش کلی برنامه س مگه نه؟

رزا پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 14:12

راستی ولنتاینتون پیشاپیش مبارک .اون حرفا برا عشقتون بیشتر به مناسبت ولنتاین بود از طرف من تقدیم به پیچ و پیچک. مهم ارزش عشقیه که تو دلاتونه در روز عشق نه این که کنار هم نیستین اون روز. ایشالا عشقتون هزار ساله بشه.

ممنون محبت داری زندگی شما هم پر از عشق واقعا دلم میخواد رسمی شیم و دستمون واسه کارهایی که دلمون میخواد انجام بدیم باز شه فعلا مجبور به تحملممممم

رزا پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 14:08

هدیه های قشنگت مبارک دوستم.عکساشونو تو اینستا دیدم. ولی فعلا به خاطر درس و کنکور اکانت ندارم اون جا نمیتونم نظر بزارم .اگه میشه یه پست جدیدم بنویس اینجا اخه پست بالایی که نمیشه نظر گذاشت بعد همش باید بیام این پایینی بنویسم. دیگه خوشحال باش واین تایم های اخر زمستون امسالتو خاطره انگیز کن .خدا خیلی دوست داره که این عشق قشنگو بهتون هدیه داده که پشتت گرمه بهش به بودنش همین کافیه همین جای شکر داره حتی اگه فعلا نمیتونین زیر یه سقف و کنار هم باشین. مدت هاست خاننده خاموشت بودم و خب میدونم چهه قدر منتظرین ایشالا واقعنی به وصال هم میرسین اینو مطمئن باش چون شما دوتا دیگه برا هم ساخته شدین انگار و عشقتون نهادینه شده پس هیچکس و هیچ چیز هیچ عامل مخالفی حتی اگه خیلی مقاومت کنه نمیتونه مانع وصالتون بشه چون از توی قلب ها و دلاتون بیرون نمیره نهالش اونجا شکل گرفته و دیگران اینو شاید ندونن جر شما دوتا.نمیدونم چرا اینارو امروز یهویی نوشتم اما خیلی وقته میخواستم بهت بگم که خیلی هر دوتون مقاومین مخصوصا تو که در برابر این همه مشکلات و تلاطم و ایمنا ولی بازم در کنار همین و ایستادین .این عاااالیه و ستودنی. راستی کتاب هیلا جونو منم خیلی دوس دارم بخرم اما نمیدونم تهران بیام از کجا بخرم اخه این جا فک نکنم داشته باشن من همه کتابامو از شهر کتابا تهران که میام میخرم. بوس .

اول کتاب از انقلاب بخر...دوم لعیای عشق هم خریده چند برگش رو خوندم ساده و عامیانه هستش!
دوم مرسی بابت حرف های قشنگت خب دلم میخواست کلی کارای قرمزی کنیم البته من هیچ وقتتتت ولنتاین دو سال پیش یادم نمیرههههههههههههههههههه که خان کلی کادو فرستاد دم بیمارستانم از ذوق نمیدوسنتم چیکار کنم!
منتظرم دانشجوی دکتری شه بیاد آخه میدونی الان واقعا نمیتونه بره دانشگاه فعلا فقط روی بهتر کردن وضعیت مالی تمرکز کرده تلاش شدید تا یک سال و نیم دیگه نتیجه ش هرچی بشه باید بیاد جلو و منم دیگه تو روی بابام می ایستم برامون دعا کن
کار خوبی میکنی کنکورت واجب ترهههه

عارفه سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 23:02

سلام
چطوری تو ؟
البته فک کنم آقای خان برگشتنو تو خوبه خوبی:-D
شکر خدا ا ا ا
پیچک یجوری تو کامنت قبلی باهام راجبه کنکور حرف زدی که احساس نوجوونی بهم دس داد
حس کردم پنش دانشگاهیم:-))))
کنکور ارشدو منظورم بود خانوم جان:-*

سلاااااام
کلی با کامنتت خندیددددم میدونم کنکور ارشد اما اینا حرفایی هست که باورشون دارم اگه یکی بخواد فوق دکتری کنکور بده همینطوری بخواد با من دوستانه حرف بزنه دقیقا همون هارو میگمً

آنی دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 22:42 http://www.annie.blogfa.com

عزیزم الان بهتری؟ درد پریود و میگم...
الهی بگردم. دوری واقعا سخته!

چه قورباغه های خوبی رو هم باید قورت بدی عزیز دلم :*
برنامه هات همه عالی هستن!

راستش من هم برنامه مم اینکه برم انقلاب اون کتاب های مربی گری رو بگیرم بالاخره... اون سی دی اموزشی های طراحی سایتم بشینم عین آدم گوش بدم:)))

ممنون اومدی پیشم خانومی
بابت پیدا کردن دوست گلی مثل تو خیلی خوشحالم

اره بهترم میگذره بهتر میشم
خب تند تند قورباغه هاتو قورت بده
من هم از خوندنت لذت میبرم واقعاااااا عزیز دلممممم

رزا دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 19:30

وای پیچکی حالت خوبه الان خواهر؟ الان خوندم اینستارو شوکه شدم . خدا لعنتش کنه. امیدوارم الان خوب باشی. کاش با ماشین خودت میرفتی.البته میدونم با اون حالت نمیتونستی رانندگی کنی.ولی حتی الامکان از تاکسی تلفنی برو چون این راننده ها و تاکسی های عبوری اصن نمیشه اعتماد کرد. منم پریود هام چرخشیه یعنی خیلی جالبه به خدا یه بار اصن درد ندارم یه بار اووووووووونقدر درد دارم و گریه میکنم و مینالم که مامانم میگه من برا زایمانم اینقدر درد نداشتم که تو بر ا پریودت داری این دردو میکشی.به خدا از یه روز قبل خاله پری بیاد عذا میگیرم چون میدونم چی در انتظارمه. فقط
ژلوفن میخورم بعدم یه کیسه دارم پر از سنگای ارامش بخشه برا خانوماس برا همین درد ها میزارم رو دلم اروم تر میشه. اصن دولا راه میرم. ولی میگن ازدواج کنینو بچه دار بشین خوب میشه ما الان دختریم سخت تره. به نظرم خانوما به خاطر این دردی که میکشن هر ماه مستحق بهشتن. والا. امیدوارم اون حادثه یادت نیاد و خوب خوب بشی دوستممم. شال گل گلی تو بپوشی قر بدی. راستی عکست خیلی باحال .و جالب بود.(عکس اینستا)

الان خوبم ی ذره با خان چت کردم و بهتر شدم چون خان همش جلسه س چند دقیقه میتونه حرف بزنه بعدش همونم رسمی حرف میزنه تنها سوالش اینه خوبی؟جاییت درد نمیکنهبعدش که بدونه سالمم میگه خب با من کار نداری دخترک؟بعدا باهات تماس میگیرم،،،،این روزامون همینه همش کار و کار و کار ...حالا شاید پس فردا ببینمش دلم واسشششششش ی ذره شدههههه شایدم نشه ببینمش و بره تا یکی دو هفته دیگه
من همیشه همینه آره امروزم متخصصمون گفت واقعا ازدواج تاثیر داره بچه هم بیاری کامل رفع میشه امیدوارم اینطوری باشه
فعلا سرده باید خان رو ببینم شارژ شم

شبنم یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 21:24

سلام پیچکی گل،،،
امیدوارم دردت رفته باشه تا به الان ...خوبی خوشی؟افرین به پیچک خانم که انقدر برنامه های مثبت داره افرین خوشم اومد پیچکی .راستی مگه نرفتی باشگاه ثبت نام کردی هنوز نرفتی
راستی پیچکی منم مثل تو مهر ماهیم
ایشالا همیشه به شادی و سفر های دونفره بگذره
زندگیت پر از عشق و سلامتی و امید
بوووس

سلام شبنم
آره بهترممممممم فردا باید پنج بیدار شم لباس اتو کنم و هزارتا کار دیگه این مدت مرخصی بودم
چه خوب مهر ماهی بودنننننن خوبههههه ما تو کلاس دانشگامون ٦ تا دختر مهر ماهی داشتیم :
باشگاه نووووووچ

بانوی گمنام^-^ یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 21:18

میدونم برات سخته تحمل این روزا
من خودم وقتی پریود میشم انقدر بهم فشار میاد که هیچ کس درک نمیکنه .مخصوصا فشار روحی
پیچک تو باز اگه وضعیت منو ببینی میفهمی چقدر وضعیت خودت خوبه
من 4 ساله دارم درد میکشم
شاید باورت نشه ولی چن مدته حتی اس هم نمیشه بدیم
چی بشه روزی یکم تلفنی بشه حرف بزنیم
من روزایی رو داشتم ک یه ماه ماه خبر نداشتم
حساب کن مریض بودو من حتی نمیدونستم تا ی دوستش تونست بهم خبر بده
اوایل صبورتر بودم ولی از مخالفتا خسته شدم
ادم شادیم تو جمع
ولی هر روز گریه هام بیشتر میشن.حسرتام بیشتر.
شما باز حساب کن همو میبینین .ما حتی یه عکس دو نفرم نداریم.
خدای ماها هم بزرگه.
کارتون ایشالا خوب شه عزیزم

چقدررررررررر سختتتتتت...توی این شرایط رسمی شید بهتره با دعوا حتی هرچند من نمیدونم شاید دعوا هم کردید من هم دعوا کردممممم خبببب ولی تو بیشتر دعوا کن و بگو که بیاد و پافشاری کنه
اصلا بزن سیم آخر کاری که خودم ی روزی میکنم

ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 19:10 http://mahisiyahekocholo.blogsky.com

برای پست بالایی بگم کهههه ای وای...واقعا وقتی این عمه پری میاد سراغ آدم، آدم نمیدونه از شدت درد چی کار کنه....

من قشنگ ی دور میمیرم و زنده میشم

نیکا یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 17:27

وای پیچک دردای منم وحشتناااااکن
میگم پیچکی روشهای مراقبت از پوستم برام بگو عزیزم

چه بدددد
توی اینترنت بخون من خودم از پوستم راضی نیستم اصلا اصلا و گرنه واست میگفتم

نیکا یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 17:19

ن منظورم ب اینایی ک میگن همکارن هستن اون چندتا خانم اتاق عمل

آهااااااا

فاطمه یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 14:18 http://donyayekoochakeman.blogfa.com

وای خدایا، هیچ چیزی بدتر از این دردها نیست. کاش زود تموم بشه.

مجبورم آمپول بزنمممممم

یه بریده یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 01:57

سلام خیلی وقته خواننده خاموش وبلاگتون هستم
خوشحالم که با این همه سختی هنوز با هم هستید و انشالا همیشه با هم باشید و به زودی بهم برسید قدر هم بدونید امیدوارم هیچ وقت سرنوشت هیچ عاشقی جدایی و بی وفایی نباشه مثل من که بعد از 9سال با همه سختیا طرفت به خاطر مخالفت پدرت کم بیاره و راحت بذاره بره تو بمونی و ...
دعا کن برام خانومی که به صفر رسیدم که به یکاری دست نزنم

سلام خب الان شرایط سخته شاید طرفت هم واقعا خسته شده دیگه ...به خدا پناه ببر میدونم که تو دل خودت هیچ کس نمیتونه حال سختت رو بفهمه اما به خدا پناه ببر اونقدر برو پیشش که دلت آروم شه ی نمازی هست واسه آرامش اصلا دو رکعت نماز حاجت به نیت صبر وآرامشت بخون و ذکر بگو من هم برات دعا میکنم
نمیدونم واقعا خانواده ها چرا اینطوری میکنن

رزا شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 20:59

پیچک عاشق شالت شدم دختر.این قد که نتونستم برات ننویسم. خیلی قشنگ و گرمه. با اون نصف رخی که من ازت دیدم مطمئنمممممم خیلی بهت میاد .اون رژ لب قرمزتو با اون چال رو لپت وقتی میخندی فقط کم داره. اصن همینطوری که گفتم بپوش از اون نیم رخ که برامون مجازه ببینیم عکس بزار اینستا خیلی ذوق دارم ببینمت تو این .دلبر میشی حسابی.شک نکن. من عاشق خنده هاتم همیشه بخند .

من اتفاقا امروزم پوشیدمش و مادرمم گفت چقد تو صورتت بازی میکنه و البته ممنون بابت این همه محبتتتتت ...
حتما میپوشمش و واستون عکس میذارم فک کنم مامتو و پیرهنمم خوشگل شه و بهم بیاد...
بوس بوسییییییییی

اتشی برنگ اسمان شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 14:51

قورباغه های من تا پایان سال
خونه تکونی
خرید
دو سه کیلو لاغر شدن



خوشحالم که خوشحالی بهت خوش بگذره عزیزم همه چیزا بی که خریدی هم مبارکت باشه

من که هنوز خونه ندارم خونه دار شم قورباغه های منم شبیه تو میشن
فدا مدااااااااا

عارفه جمعه 16 بهمن 1394 ساعت 18:33

اینجانب یک قورباغه ی زشتو بدترکیبو بدرنگو بیشعوری بنام کنکور را قرار است قورت بدهم
قورت نداده همه زندگیمو از دماغ مبارکم درآورده
ایشششش
غر زدن خوب است حتی در وبلاگ پیچک جانمان
تو هم غراتو حذف نکن بذا زندگیشونو بکنن دختر
گاهی وختا بیا غراتو بنویس
خالی شی

هه هه موفق باشی درس بخونی موفقی کنکور با تلاش مساویه تلاش بیشتر تمرکز بیشتر موفقیت بهتر رشته بهتر دانشگاه بهتر همینو همین به شانسم ربطی نداره اصلا قربونت عزیزمممم اره غرنامه نوشتنم عالیسسسست

نیکا جمعه 16 بهمن 1394 ساعت 11:47

پست پایین:خدااا لعنتشون کنه ج ن د هااااااااا ک زندگی همه رو مختل کردن کثافتا

چرا اینطوری میگی نیکا تو که جای اون ادم نیستی

رزا جمعه 16 بهمن 1394 ساعت 11:45

سلام .صبح بخیر ایران.خخخ.چهه قد خوبه خوش گذروندین بعد این مدت.این دور دور کردنای دو نفره فک کنم خیلی حال میده. دعا کن نصیب ماهم در اینده بشه. من فعلا تا یه سال دیگه یه کنکور مهم دارم که باید اول اول غورباقه ی زشت اون کنکورو قورت بدم. بعدش تازه میتونم برنامه هامو عملی کنمو به خودم برسم و .....خیلی بعدش کار دارم فعلا هیچی برام مهم نیس فقط قبولی تو این کنکوره مهمه. دلتنگ نباشی خواهری. یا علی.

خیلی لذت بخش بود این سفر
عزیزممممممم ایشاللههههه موفق باشی عشقممممم و بهترین ها نصیبت بشه اره اول اون درس رو بچسب
خیلی دلتنگم ی دنیااااا

نیکا جمعه 16 بهمن 1394 ساعت 11:37

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.