در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

رنگ قلب ما آدما

انگار که دخترامو عروس کرده باشم پسرامو زن داده باشم و با حاجی نشسته باشیم به چایی خوردن و از شیطونی های قبل از ازدواج و دیدار عای پشت پنجره بگیم امشب که یک ساعتی تلفنی صحبت کردیم بهش مسیج دادم واااااای خان آقا بعد از عمری یاد قدیما کردیم ها چ طولانی با هم صحبت کردیم....

مث قبلنا مریضم و خان با حرفاش و قربون صدقه هاش کلی حالم رو بهتر میکنه....

راستش توی بی حوصلگی این روزا داشتم توی قسمت اورولوژی گردش میکردم که استف جراحی عمومی خفتم کرد که منو بفرسته سر عمل که آی پرسنل نداریم خلاصه که رفتم و اصلا ی عاقایی اسکراب شد و منم بقیه کار های اون اتاق رو انجام داد بعد یکی از پرسنل اومد که گفت خودم انجام میدم چرا شما اومدید ؟که دیدم بارداره و همینطوری خیلی راحت باهم دوست شدیم ...ی پسر پنج ساله هم داره کلی هم واسه کار راهنماییم کرد اینقد ثبت چهره و صداش توی حافظه من مثبت بود که خدا میدونه ...بعد با خودم فکر کردم که یعنی من چطوری توی ذهن شما هستم؟

اینا رو ی مدت پیش نوشتم این روزا که حالم بهتر شد دنبال تولد خان بودم سعی دارم واسش ی تولد بگیرم که تموم خستگی کارهای سنگینی که بخاطر سربلند کردن من پیش بابا انجام میده رو پاسخگو باشم...همین امروز سی دی ماه خان ساعت پنج صبح در ی شهر جنگ زده به دنیا اومد نمیدونم چنتا پسر سی دی ماه به دنیا اومدن اما بی شک خان جز بهترینشونه و برای من تنها بهترینه!

کادو تولدش رو گرفتم و کادو کردم فقط روی روبانش دودلم بقیه کارهای توی ذهنم هم دارم انجام میدم بخاطر کسالت اون چیزایی که دستی درست میشد رو گذاشتم واسه ولنتاین.اما قطعا سورپرایز میشه چون سوای کادو موارد دیگه هم هست...

شرح کامل تولد رو توی وبلاگ میذارم از خودمونم عکس میذارم و برمیدارم...

رنگ خان توی وجودم یک رنگیه و پاکیه الهی که رنگ تمام اطرافیان شما هم یک رنگی و پاکی و صداقت باشه.....الهی آمین 

پی نوشت:نیاز عزیز و دوستان عزیزم اگه روی لینک کنار وبلاگ که توی قسمت روزانه ها هست کلیک کنید میتونید عکس ها رو ووی لب تاب یا پی سی هم ببینید یا حتی با گوشی اگر برنامه اینستا ندارید میتونید عکس هارو در صفحه وب ببینید فقط امکان نظر گذاشتن ندارید که همینجا میتونید نظر بذارید که منم لذت ببرم میبوسمتون

نظرات 38 + ارسال نظر
شبنم ع دوشنبه 12 بهمن 1394 ساعت 12:05 http://vaalsehastii.blog.ir

مسخره؟؟؟؟؟
ان شاا... در آینده کشف میکنم چه رنگیه
ول کن ملتُ چش ندارن خوشی هیچکیو ببینن

چی بگم بهتره به اطرافیانمون کار نداشته باشیم همه مردم غصه دارن حتی شیک ترینشون

ترمه چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 14:23

سند نمیشد اینجا نوشتم عذر

خواهش خانوووووم چ حرفیه

ترمه چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 14:22

ووووووووووووی
تولدش مبارک باشه انشالله که سال اینده زیر یه سقف سورپرایزش کنی عزیزم شادیهات مستدام پیچکیییییییییی
فوق العاده بود من میخوندم بجون خودم هیجانی شدم تازه تصورم میکردم

مبارک مبارک تولدش مبااااااارک
هیییییم یعنی میشه؟
خیلی خیلی هم خوووووووووب ی تیکه فیلمم هست ولی حس میکنم صدام خیلی خز افتاده

شبنم ع سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 22:49 http://vaalsehastii.blog.ir

عرضم به حضورتون نارنجی انرژی زیادی داره به شدت جذب کننده س

هه هه عجب خوبم من...بماند ی عده هم گفتن خیلی ادم مسخره ای هستی ولی خب مسخره که رنگ نیست هست؟

شبنم ع سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 10:02 http://vaalsehastii.blog.ir

سلام
بیشتر مراقب خودت باش پیچک... سینوزیت خیلی وحشتناکه منم دارم ولی اصلا بدون کلاه از خونه نمیرم بیرون
هم زبونم هستیم پیچک بانو
در مورد سوالت هم به نظرم تو یه بخشی از وجودت سبزه یه بخشی آبی و یه خورده نارنجی
سبز چون نشان سرزندگی و خوشیه
آبی نشان آرامش و عرفان و سکون

سلام عزیزم
تعداد ایرانی های که سینوزیت دارن خیلی زیاده!!!
چه خوب عزیزم!!!
نارنجی چیه اونوقت شبنم جان؟

شبنم شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 22:23

پیچک نظرت تو وبلاگم خوندم
شرایطم همونه فقط من روحیمو از دست دادم
بهتره بگم سر چند راهی موندم اصلا نمیدونم چیکار کنم
گفتی کار کنم برای کار انقد محدودیت برام گذاشتن بخصوص اقا پسری که تو زندگیمه
مشاوره رفتم اما نتونستن راهنماییم کنن منم بیخیالشون شدم
فقط محتاج دعام
معتقدم عاشقا دلشون زلال و پاکه دعاشون میگیره دعام کن پیچکی

حتما عزیزم واست کامنت گذاشتم تو وبلاگت

شبنم شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 22:14

خب عزیزم هرروز برو پیچ خان باهم تو خونه سرگرمی راه بندازین فیلم ببینین و...ماشالله خودت پر از ایده های نابی
دکتر خوب زنان و غدد میخوام،چندتا دکتر رفتم خوب نبودن
دکتر خوش نیت هست واسه غدد اصلا وقت نمیده

خب خان شرایطش طوری نیست من الان برم خونشون کلی مهمون میاد و میره دلش نمیخواد کسی منو ببینه

شاینا شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 20:08

آری حجامت پیشانی سینوزیت را درمان می کند اما باید هر چهارده روز تکرار بشود. راستش خودم انجام می دهم اما به دیگران نمی گم چون مردم خیلی تعجب می کنند. باید از تیغ های جراحی ظریف استفاده به و تیغ اریب زده باشه. حتما باید دعایی مخصوص هنگام حجامت خوانده بشود. خون زیاد نباید بگیرند . خون مهم نیست مهم شیوه تیغ زدن و عمق مناسب خراش ایجاد شده‌است.

مرسی شاینا هر ١٤ روز عذاب آور نیست؟فک کردم مثلا هر دو ماه باید باشه؟

شبنم شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 18:55

ای وای پیچک الان رفتم اینستا
ایشالا اقات زود زود خوب بشه مراقبش باش حسابی
ایشالا در پناه خدا باشین همیشه

١٤ روز حداقل باید فیکس باشه عزیزمممممم و کل مرخصی های من باد رفت الکی باید بشینم تو خونه تا ١٩ همین ماه مرخصی داشتم مثلاااااااا

شبنم شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 18:50

پیچک منم مثه تو سینوزیت دارم خیلی بده هرچی دارو خوردم خوب نشدم گفتن انحراف بینی داری باید عمل کنی
و یه چیز دیگه هورمونام بهم ریخته و غلظت خون پیدا کردم بی نهایت افسرده شدم و شدم ۴۰کیلو ممکنه واسه هورمونا باشه؟دکتر خوب نمیشناسی تهران؟
پیچکی بهم دارو اشتباه دادن میترسم برم هر دکتری
و اینکه سوال قبلیم تو محیط بیمارستان خسته نمیشی البته خدانکنه همون سندروم دانشجوها منظورمه که هر چی میخونن به خودشون میگیرن بخدا من خسته شدم.
ببخشید انقد سوال پرسیدم

بخور بگیر نذار سرما بخوره بهت از اون اسپری های بینی حتما استفاده کن
همون اعصاب خیلی خیلی روی هورمون ها تاثیر میذاره دکتر زنان میخوای؟چرا میشناسم
نه من اصلا همچین حسی ندارم هیچ وقت
خواهش میکنم عزیزمممم

شبنم شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 14:52

پیچکی میشه ایدی تلگرامم از نظرها پاک کنی؟من واسه تو فرستادمش مرسی عزیزم

حذف کردم عزیزممممم❤️❤️❤️

شبنم شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 14:50

سلام پیچکی جون
تولد اقاتون مبارک ایشالا تا ابد کنار هم باشین
پیچکی وقتی میام وبت میگم خدایا هنوز پسر خوبم هست؟هنوز مرد واقعی پیدا میشه؟ایشالا خدا مردت رو برات نگه داره
حالا چی خریدی؟ماشالله سلیقت عالیه
پیچکی من چندتا سوال پزشکی دارم کجا بپرسم ازت
راستی سلیقت تو لباس عالیه تورو خدا چند تا ست از لباسات بذار ما هم یاد بگیریم
منتظرم
راستی ادرس وبمو که داری اگه تونستی بیا

سلااااام آره خب هنوز هست باور کن همه دوماد های خونواده ما از نظر اخلاقی مثل خان هستن و گاها تو ی سری چیزا بهتر هستن
همینجا کامنت بذار بلد باشم توی وبلاگت پاسخ میدم
حتما عزیزم قبلنا بیشتر عکس میذاشتم بعد ی عده گفتن دل دیگرانو میسوزونی و این حرفا
اومدم دیشب و خوندمت عزیزم

رزا جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 18:28

پیچکی الان دیدم خبر بدو تو اینستا وای چه قد بد سعی کن ارامشتو حفطظ کنی و بهش رو حیه بدی . ناراحت نباش عزیزم . ان شالا خوب میشن . استراحت کنن. اسپند دود کن واسه دوتاتون . و اسه سلامتیشون نماز بخون. یه صدقه هم بزار . غصه نخووووووریا ابجی گلم.

فردا میرم خونشون بهش سر میزنم خدا کنه خوب شه اونم زود زود

رزا جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 18:26

پیچکی الان دیدم خبر بدو تو اینستا وای چه قد بد سعی کن ارامشتو حفطظ کنی و بهش رو حیه بدی . ناراحت نباش عزیزم . ان شالا خوب میشن . استراحت کنن. اسپند دود کن واسه دوتاتون . و اسه سلامتیشون نماز بخون. یه صدقه هم بزار . غصه نخووووووریا ابجی گلم.

رزا جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 17:44

منطورم این بود که کلا برای عضو هیئت علمی شدن هم فک کنم باید دکتری داشته باشن . و خب دکتری به نطرم 5 سال خوندنش طول میکشه. اخه مامان خودم دکتری داره و استاد دانشگاهه . البته من در جریان رشته های مختلف نیستم . الان در حال حاطر خان فوق لیسانسه ؟

حالا ی سری راه ها هست که دانشجوی دکتری باشی هم میشه عضو هیىت علمی شد نمیدونم والا بخدا الان تمرکز ندارم

رزا جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 15:18

پیچک این که گفتن پدرش جزو مقامات باشه به نظرم سخته و خب یه کم مسخره اخه باباش واسه شما خوشبختی نمیاره که اصل خود طرفه که خوبه . کاش یه کم اسون تر بگیرن بعضی شرط ها واقعا مث سنگن تو راه ادم . حالا خان میتونه استاد دانشگاه بشه؟

برا تونستن میتونه ولی خب ی پروسه دو ساله داره استاد که نه باید عضو هیئت علمی باشه اینش سخته واسمون

رزا جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 02:21

ببخشید بد تایپ شد منطورم این بود مظمئنم انتخاب پیچک (اقای خان) عالیه. همین که میگی مرد پاک و زحمتکشی هس تازه خوشتیپم هس و تو رو دوس داره و برای به دست اوردنت حاظره این همه صبر کنه و با موانع بجنگه عالیه . تازه علف باید به دهن بزی شیرین بیاد که اومده. و ااز نظر خودت جذابه.منم کامل که ندیدم که بخوام قضاوت کنم ولی تو یه نگاه اون طوری اومد. به هر حال فک کنم تو راس میگی. میدونی پیچک مامانم همیشه میگه اول انسانییت و اخلاق و اخلاق و ایمان بعد یه درصدی قیافه . به نطرم راس میگه مگه نه؟ جون اگه یه ادم اینارو نداشته باشه و خوشگل باشه و لی سالم نباشه اصن به درد نمیخوره تازه تحصیلات و اینا که بماند . ولی پیچکی من مطمئنم اقای خان این معیار های بالا رو حتما دارن که تو انتخابشون کردی . میبوسمت.

خانواده من هیچی نمیگن فقط میگن ی آدم تمام کمال که عضو هیئت علمی باشه زیر دکتری نباشه و درآمد کافی داشته باشه و همینطور پدرش جز مقامات باشه که فردا روز بگیم دخترمون رو دادیم پسر فلانی اونطوری شاید تورو شوهر بدیم
آره قیافه نمیتونه تضمین کنن ه زندگی باشه در کل باید به دل آدم بشینه طرف حالا با هرگونه قیافه ای

رزا جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 02:10

هیچی دیگه کامل رونمایی میشی . خخخ. اون که معلومه انتخاب پیچک مطمونم عالیه.

هه ههه

رزا پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 23:39

واااای پیچکی عکستونو الان دیدم ماشالا خوشکلی. چه دندونای مرتب و سفیدی بازم میگم فرم صورتتو دوس دارم. سفید برفی. در گوشی یه چی میگم انگار تو از خان خوشگلتری پس اصن نگران حوری های دیگه نباش . خیللللی هم دلش بخاد دختر به این سفیدی و ملوسی.بعللله .مرسی بابت عکس . یه بارم از چشای نافذت بزار. خدارو شکر که خوش گذشته. شبت خوش و پر از حس های خووووب.

ممنون رز عزیزم
نه من از خان خوشگل تر نیستم باید کامل ببینی خان هم جز مردای خوشتیپه واقعا دلششششششششش که میخواااااااد
چشمامو بذارم دیگه چی ازم میموووووونه؟

شاینا پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 22:12

پیچک عکست را دیدم خیلی خوشگلی ماشاءالله . راستی چرا لباس اتاق عمل سیاهه؟
پیچک جان برای سینوزیت باید بری پیاده روی. هوای تمیز و جریان یافتن خون درمانت می کند. شب ها که میخوابی سر و پیشانی ات را بپوشان و سرت طرف دیوار نباشد پاهایت سمت دیوار باشد. چون دیوار سرما به سرت منتقل می کند. حوله گرم روی پیشانی ات بگذار و بیرون خانه حتما پیشانی بند استفاده کن.

عزیززززززززم محبت داری....نه سبزه لباسم سبز تیره دفعه بعدی لباس روشن میپوشم
هوووووف دو دقیقه پیاده روی کنم سر درد شدید میگیرم اصلا میخوام حجامت کنم توصیه کردن گفتن خیلی خوبه

شاینا پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 21:51

پیچکی عزیزم خاطرات محل کارت را خیلی دوست دارم.
این مدت که نبودم مسافرت بودم. پیچک نمی دانی چه شهر خوبی بود با چه مردمی ماه بودن. اینقدر اعصابم راحت بود. خونه ما دم مسجد بود برای نماز صبح هم مسجد می رفتیم. اولین بار بود که برای نماز صبح رفتم. مردم همه تو مسجد می گفتن و می خندیدن پر بود از بچه هایی که بازی می کردن.حتی منو خانه شان دعوت کردن برای مجلس قرآن که رفتم. الان دوباره توی تهران هستم با همه سختی ها. خوش به حالت که توی شهرستان هستی.
قالب وبلاگ هم خیلی قشنگه. یک پیشنهاد دارم برای بهبود روحیه. یک دسته گل میخک سفید بگیر اما آنها را نپیچ. بازشدن بگذار و فقط یک روبان پارچه ای سفید که پهن باشد دورشان پاپیون بزن. بگذار جلوه چشمت. جلوه پنجره باشه بهتر به خصوص اگر پرده اتاقت سفیده.

عزیزززززم سلاااااام
چقدررررررر خوب که خوش گذشته و آرامش داشتی
قبلا پنجره اتاقم رو به حیاط بود الان روبه ی جای دیگه خونس پنجرش به درد نیمخوره
ولی واقعا گل دوست دارم عالیههههههه

فافا پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 21:13

کادوتونم خوشگل بوده دیدم مبارک همسری باشه
چه اصطلاحات خارجکی من فقط استف متوجه شدم
تو تو ذهن من یه دختر مهربون اما زودجوش هستی که هرکاری بتونی برای بقیه انجام میدی از خودت کارات که میگی انرژی مثبته اما بعضی وقتا که از سختی..میگی نه که البته طبیعی این چیزا که هرکسی یه روز انرژی مثبت باشه یا منفی

میسیییییی عشقمممممممم
اتفاقا زود جوش نیستم در نگاه اول مغرورر به نظرم میاد اما باید باهام دوست شد یکم باهام حرف زد اونوقت متوجه میشن که من مغرور نیستم
خب بیمارستان سختی کارش خیلی زیاده آدم کم میاره
بوس بوسیی

ملیح پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 15:57

ای جاانم
تولدش مبارک باشه پیچک خانومی
الهی که سالهای سال کنار هم تولدا رو جشن بگیرین
خدا رو شکر که شما رو برای هم آفرید ❤❤❤❤

مرسی ملییییح چطوری؟ اتفاقا خواستم بیام حال احوال کنم باهاااااات
واقعا خدا رو شککککککککرررر

رزا پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 13:26

چچچچچه قدر کادوت عالی شد بانوی خوش سلیقه.عکس نهایشو الام دیدم. اون قلبای بامزه رو به کادو چسبوندی؟ انشالا امروز حسابببببی بهتون خوش بگذره.

آره خیلی خیلی خوب شد
نه نچسبوندم همینطوری گذاشتم تو ماشین
خوش گذشششششت

فایزه پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 12:12

سلام بانو پیچک شما بسیار دختر خوب وخوش قلب ومهربانی هستی .از خدابرایت زندگی سعادتمندی را در کنار جناب خان داشته باشی.من یه کرد هستم ولی به خاطر عشقم شانزده ساله ساکن شهری دور از دیارم هستم.عشق مفهوم زیبایی دارد که شما اون را خوب درک کردیدتولدت عشقت جاودانه من در اینستا به اسم zsargodazهستم

سلااااااام
من هم برای شما خیر و برکت و سلامتی میخوااااااام
هم زبان عزیزززززم همیشه خوشبخت باشی ممنونم اینجا هستییییید
خوشحالم هستید

مادر پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 11:30 http://kenta.blogsky.com/

تولدشون مبارک باشه انشاله سال دیگه با هم و کنار هم و توی زندگی مشترکتون جشن بگیرید
پسرک منم 29 دیه

سلااااااام دی ماهی ها عشقنننننننن
تولد پسر شما هم مبااااااااااااارک

Negin پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 10:52

پیچک دیگه اونارو دادم تموم شده..
اممممم به نظر من صورتی گل گلــــــــــی یه دختر خوشگل و شاد و پرانرژی...و البته مهربون

خخخخخخ خب میتونی ست کیف و پیپ بدی خوبههه
عزیززززززززززممممممم مرسیییییی

ترمه پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 10:46

مرسی از تنوع وبت پیچکیییییییییییییییییییییییی گلم

وااااای خواهش میکنم قابلی نداشت

آیدا پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 10:33 http://Aiiidddaaa.blogfa.com

قالب جدید مبارک گل دختر

میسییییی عشقممممم

ترمه پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 07:40

سلام پیچک عزیز
کادوت رو دیدم عالی پیچیده بودی
انشالله که تولد بعدیش زیر یک سقف واسش بگیری تو خونه خود خودت
تولد خان جانتم مبارک باشه تبریک ما را هم پذیرا باش عزیزم.
انشالله که بهتون خوش خوش بگذره

مرسی ترمه خانوم البته با راهنمایی یکی از دوستای عزیز بهترش کردم و طرز درست پیچیدنش رویاد گرفتم و همچنین پاپیونش رو جدا درست کردم
ممنون از محبتت ایشالله همونطوری بشه که دلم مییییییییخوااااد

عارفه پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 00:49

به به مبارکا باشه ه ه ه ه
تولدشون مبارک ک ک
ایشالا تولد 120 سالگیه آقای خان کنار نوه هاتون
بنظر من 30 دی وختیکه خدا میخواسته آقای خانو بفرسته تا زمینی بشه
در گوشش گفته ببین پسر
قراره چن سال بعد یه دختری به دنیا بیاد که مال توئه تو هم واسه اونی
قراره شماها جزو خوشبخترینو دلداده ترین بنده های من باشید
خاطرشو خیلی میخوام هواشو داشته باش

اول که واسه کامنت قبلییییت قلب قلببببببب نظر لطفتهههههه
دقیقا همین رو گفته که قراره عاشق بشی سختی بکشی اما تهش شیرینه خودشم پذیرفتع قطعا!
حالا منتظرم ببینم امروز چگونه سورپرایزش میکنممممممممم

Negin پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 00:03

سلااام پیچکی به به تولد....مبارک باشهههه عزیزممممم
واااای خوش بحالت که میدونی باید کادو چی بخری به نظر من خیلی سخته برای کادو دادن لباس دوست ندارم دیگه فقط میمونه عطر و ساعت اینطوری خیلی تکراری میشه فکر کنم از این به بعد مجبوره دستبند دوست داشته باشه هرچند خودمم از ته دلم دوستش ندارمـــــــچرا من سوالی نمیبینم؟ترکیب رنگ کادو خوشم اومد شیک شده

سلااااااااام خانووووووم
خب به ترتیب همه چی رو کادو بده تموم که شد اونموقع ی فکری میکنیم دوباره!آره از این دستبندهای چرم مردونه که ی تیکه طلا داره هم خوبه به نظرم.
گفتم من در ذهن شماها چه رنگی ام

MissMo0n چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 23:08

تو ذهن من پیچک یه دختر فوق العاده مهربون و سرسخته که چشمای زیبایی داره چون عاشقه

حالا من چشمای خودمو دوست ندارم فقط آقامون چشمام رو دوست داره چون میگه نافذه

avare چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 21:47 http://avare.blog.ir

پیچکی چه خوبه^_^ تولد خان ما هم دو هفته دیگس .البته تولدمون دقیقا تویه روزه!!! هنوز واسش هیچی در نظز ندارم.فک کنم آخرش باازم لباس بخرم دیگه. تولدش مبارک باشه خان شما

یعنی شما هم سی دی ماه هستین؟
من فردا کادو تولدش رو بدم واسه سال بعدش میدونم چی بخرم
شما هم مبااااااااااارک

رزا چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 21:15

تولد یار مبارک .تو توی ذهن من یه دختر مهربون و ساده هستی عزیزم .لبخنداتم که عشقه. بوخودا من عاشق لبات و لپاتم . راستی یکی تو اینستا پیشنهاد ربان ابی یا سرمه ای رو داده بود به نطرم اونم خیلی مردونه و خوبه. ربان های صورتی و اینا بیشتر برا دخترا خوبه. البته خودت با سلیقه ای هر جور درستش کنی. میگم حالا چی هس این کادوی سحر امیز ؟ در گوشی بگو قول میدم دخمل خوبی باشم به خان نگم.خخخ .

ممنون عزیز دلمممممممم خیلی محبت داری
ربان قراره با گل ست بشه برا همون باید قرمز باشه
خالا تا شنبه صبر بفرمایید البته شاید فردا شب تو اینستا گذاشتم دیگه

مهشید چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 19:59

ی پسری 30 دی بدنیا اومده که پیچک مارو خوشبخت ترین دختر دنیا کنه ایشالا ک همون چیزی که انتظار داری بشه تولدشون آقا قبلش توی اینستا خبر بده که عکس گذاشتی بیام ببینم

چه توصیف خوبیییییییییییی!!!!!
حتما خبر میدممممم

شکوفه چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 16:27

سلام پیچک عزیز.تازه با وبلاگ قشنگ و پراز احساست اشنا شدم.امیدوارم هرچه سریعتر به مراد دلت برسی عزیزم و روزها و لحظه های قشنگی رو با محبوبت داشته باشی.تولد اقای خان رو هم تبریک میگم و انشاالله تولد بعدی رو زیر سقف خونه خودتون برگزار کنید.خوش و سلامت باشی عزیزم

سلام عزیزم خیلی خوش اومدی
ایشالله خدا از دهنت بشنوه و ما سر و سامون بگیریم

Maryam چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 16:19

Tavalode yaret mobarak pichak joonii
Toam too zehne man ye dokhtare por talash o mehraboon o ashghii
Aramesh mehmoone lahzehat golbanooo:)

مرسی عزیز دلممممم
با تچکرررررررر
همچنین عزیززززم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.