در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

تا سی سال آینده

داشتم فکر میکردم که اگه اون دنیا نباشه چقدرررررر بد میشه!اینطوری اونایی که همدیگر رو دوست دارن و بهم نرسیدن دیگه جایی واسشون نیست که بخوان دستای همدیگرو بگیرن و بعد ترش داشتم فکر میکردم یعنی شوهرای این دنیا اون دنیا هم روی زناشون غیرتی میشن یا قراره هرکی با اونی که دوست داشته قبلا خوش باشه؟یا مثلا اونجا هم میشه عاشق شد؟ولی بعد ترش با خودم فکر کردم که نکنه خان اون دنیا ی خوشگل تر از من رو گیر بیاره و من همش پشت درختا نگاشون کنم و حسرت بخورم؟بعدترش میگم که نه بابا الانم من قیافم معمولیه و از من خوشگل تر هم زیاده ولی خان فقط منو دوست داره!این ی تیکه هم واسم زجر آوره که جایزه خوبی اقایون حوری و پری های فراوانه و اونجا باز خان تک پر با من میمونه؟یا اینکه من سوگولیش میشم بقیه هم محض خوش گذرانی های درباریش باشن اما جیک و پوک عاشقانش با خودم باشه....حالا همه اینها به کنار اگه سی سال دیگه خوب خوب سرپا باشیم بهتره همه همه این سی سال رو از هم استفاده کنیم حتی از نگاه های هم شاید هیچ وقت اون دنیایی نباشه !

این ماه ،ماه تولد عزیزترین و بهترین مرد دنیاس کادوش رو خریدم و گذاشتم توی کمد بیمارستانم هر صبح نگاش میکنم و توی دلم ذوق میکنم از اینکه قراره خوشحالش کنم!کادوی خوبیه خودم خیلی دوسش دارم!

این چند روز دارم کلاه خان رو میبافم سورمه ای رنگه منتهی کاموام کم اومد حالا باید کلی دنبال اون رنگ کاموا باشم !

ی بیماری سینوسی از ناحیه سینوس های همیشه بیمار من دوباره زندگیم رو مختل کرده اینقدر امروز حالم بد بود که بازم وسط کار برگشتم خونه.

بازم مثل پارسال دقیقا روز تولد خان رییس چند روز متوالی رو مرخصی رفته و سوم برمیگرده حالا برنامه هام رو تغییر میدم و البته بخاطر آب و هوا ی سری تفکراتم ممکنه عملی نشه....

نظرات 8 + ارسال نظر
نیکا سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 19:15

خخخخخخخخخخ پیچک حسووود عااااااااشق ایشاله ک فقط خودت حوری بهشتی اقای خان هستی
من ک پیشاپیش تولد خان تبریک میگم دعای پارسالم این بود ک سال بعد باهم زیر ی سقف مال هم باشید بازم میگم ایشااااااله سال بعد ایشاله

ممنووووون نیکا من واقعا حسودم کاریمم نمیشه کرد
ایشالله حالا جریان کامل تولد رو اینجا مینویسم تو اینستا که نمیشه

صدفـــــ یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 08:14

سلام پیچــ♥ــکــی!

***اگه سی سال دیگه خوب خوب سرپا باشیم بهتره همه همه این سی سال رو از هم استفاده کنیم حتی از نگاه های هم شاید هیچ وقت اون دنیایی نباشه !***
این قسمتِ متنت رو خیلی دوست داشتم عزیزم!

ان شاا... به بهترین شکل از باهم بودنتون بهترین استفاده ها رو می کنید.

در پناهِ خدا باشید عزیزم.میبوسمتـــــ.

سلااااااام

آنچه از دل برآید بر دل نشیند دیگه
منم شما رو میبوسم خانووووووم

عارفه شنبه 26 دی 1394 ساعت 19:39

سلام خانوم جان
حالت بهتره؟
دختره خوب بیشتر مراقب خودت بااااش ش ش
سرو کلتو بپوشون تا سینوسای محترمت کار دستت ندن
منم خیلی به اون دنیا و حوریا و بقیه ی دوستان زیبارو فکر نموده ام
ولی پیچک ما خانوما ذاتا جوری هستیم که بیشتر از یه نفرو نمیتونیم تو دلمون جا بدیم و همزمان نمیتونیم داشته باشیم
آمااااااااااا این مذکرا این مذکراااااا(البته منهای آقای خان و عشق بچه هاییکه اینجا میان)
اصن مذکر جماعت به عشق اون حوریاس که سعی میکنه بره بهشت به جان خودم

ای امروز هم مرخصی رد کردم ببینم چی میشه
بابا زندگی منو مختل کردن
حالا فک نکن فقط مذکرا اینطوری ان توی این دوره زمونه مونث های زیادی داریم که مدکرا رو تو جیب گذاشتن والا!
من نمیدونم مصلحت چیه اخه مذکرا اینجا هم ازادن و میتونن با خیلی ها ارتباط داشته باشن و ٤ تا زن بگیرن و میلیون تا صیغه کنن خب حالا باز هی جایزه این چیزارو واسشون گذاشتن به نظرم مسخرس

رزا شنبه 26 دی 1394 ساعت 01:06

راستی من همون رز هستم اشتباها رزا تایپ شده .ببخشید.

میدونم عزیزم

رزا شنبه 26 دی 1394 ساعت 01:03

سلام خانووووم فکرات جالب بودن امیدوارم تولد اقای خان بهتر از اونی که فکرش رو هم بکنی برگزار بشه.راستی حالت بهتره؟ باید بیشتر مراقب خودت باشی و استراحت کنی البته میدونم با کارای سنگین بیمارستانی نمیشه. نگران موهاتم نباش سع کن ازشون لذت ببری این هم یه تنوعه ایشالا تا عروسیت بلند بلند میشه قشنگم مهم اون موقع است. راستی میدونستی عاشق مدل خندیدنت و فرم لبات شدم.

سلام اره الان میدونم چیکار کنم دیگه برنامه هام مشخصه مهم اینکه کی بیاد
موهامو دوس ندارم محبورم بسازم
عزیززززززززززززززززم محبتتتتتتتت داری

آتشی برنگ اسمان پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 18:25

سلام پیچک جونم
عه یعنی به ما نمیگی کادو رو!!؟؟؟
عزیزم ایشالا عروسیتون که جفتتون أنقده مهربونید
عاقاااا اگر قرار باشه فقط تو جهنم مال هم باشیم و بهشت رو حوری باشه پیش عشقمون خدا کنه بریم جهنم دیگه

سلام خب نهایتش اینه تا سوم صبر کنید یا دیگه تهش تا چهارم بهمن اونوقت شرح ما وقع را توی وبلاگ میدم
نه جهنم همش آب داغ میریزن رو مون اونطوری فاز نمیده خوبه تو بهشت دیگه نمیخواد حجاب رعایت کنیم میتونیم تو خیابونای بهشت با پیرهن گل گلی قدم بزنیم

نونو پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 12:26

دلتنگتم...

منم خیلیییییییییی نونو عروس شدی دیگه مارو بیخیال شدی

آیدا پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 09:40 http://Aiiidddaaa.blogfa.com

آخ جووووون تولدددددددددددددددد

بلههههههههههه تولدددددددد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.