در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

حرف

غذای مادر بزرگ رو دادم و دارم به خان فکر میکنم به این همه روزهایی که گذشت...امروز با هم بودیم برای اولین بار باهم میگو خوردیم خودمون طعم دارش کردیم و از مزش خیلی راضی بودیم!عصر هم رفتیم ی جای باحال که کلبه کلبه س و کلله شماره یک رو انتخاب کردیم و باهم حرف زدیم و تصمیم های اقتصادی گرفتیم...

این چند روز گذشته بچه دوست خان توی آی سی یو بستری بود اینجا غریب بودن من و خان هم هرکاری که از دستمون براومد واسشون انجام دادیم...دوسشون داشتم آدمای بی شیله پیله ای بودن و خیلی ازمون تشکر کردن خدا رو شکر گاهی احساس مفید بودن میکنم!این روزها همش از سبک زندگیم ناراحتم نمیدونم دارم چیکار میکنم از خودم راضی نیستم ...

موهای بلندمو کوتاه کردم دلم واسشون ی دنیا تنگ شده واسه وقتی میبافتمش و عشوه میومدم:

امروز خان رو رنجوندم اما دم برگشت ازش عذر خواهی کردم و اونم گفت این چه حرفیه آخه؟هیچ ایرادی نداره... 

دیشب با یکی از دوستام حرفم شد دنبال این بودم از زندگیم خطش بزنم سر همون حرفشم باهاش قهر کردم و دنبال این نیستم آشتی کنم!!!

از این به بعد روزانه هامو ثبت میکنم شما هم بدون عکس بپذرید خواهشا

میبوسمتون دلم واستون خیلی تنگ شده 

نظرات 8 + ارسال نظر
عارفه سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 11:38

سلام خانووم
ای بابا چرا کوتا کردی دختر؟
حیف نبود؟
دلم واسه اون بافت تنگ شده یدفه ای(بافت موهات که عکسشو گذاشته بودی)
ولی اشکالی نداره بقول نگین فعلا لذت ببر ازین تنوع
بووووس واست که قراره دوباره بنویسی

سلام عارفه چقد دلم برات تنگ شده بود
اصلا باهاشون کنار نیومدم اصلااااا فقط متظرم دوباره بلند شن
بلهههه قراره یک روز در میون بنویسم

ریحانه شنبه 19 دی 1394 ساعت 18:24

اها باسه . ممنون گلم.

خواهش میکنم

Maryam شنبه 19 دی 1394 ساعت 17:01

Khoshhalam k bazam miay mnevisi pichaki jan
Moye kootahAm yejor ghashange aziizam
Labetkhandoon

همه میگن بهم میاد
اینجا رو هیلی دوست دارم از این به بعد مرتب بتر مینویسم حتما که روزانه هام ثبت شه

رزسپید شنبه 19 دی 1394 ساعت 15:07 http://rozesepid2015.persianblog.ir/

سلام عزیزم
خوشحال شدم اومدی یکم نوشتی
پیچکککککککککککککک!!!!!!!!!!
من هر کاری میکنم نمیتونم به صفحه ی اینستات دسترسی پیدا کنم
کمکم میکنی؟

سلام لینکش رو توی وبلاگ میذارم عزیزم

Negin شنبه 19 دی 1394 ساعت 12:39

میــــگو نوش جانتون عـــزیــــزم
واااای اون کلبه چه حس خوبی بهم داد...حــــس ارامــــــــــش
پیچکی جونم غصه نخوریا تا چشم رو هم بزاری بلند میشه فعلا از این تنوع لذت ببر....هرچند که من مطمئنم ‌پیچکی ما همه جوره ناز و خوشگلـــــههههه عزیزمممم

عزیزززززم اره جای خیلی خوبیه و لذت بردیم
ابنقد دلمممممم واسشون تنگ شده نگین خیلی کار بدیکردم خیلی

شیشه شنبه 19 دی 1394 ساعت 11:33 http://shishe30.mihanblog.com

اینستا واسه آپلود عکسات خیلی خوبه.
همیشه لذت میبرم از دیدن حسهای خوبتون.

فدات شم شیشششششههههه منم از بودن کنار شماها لذت میبرم

ساناز شنبه 19 دی 1394 ساعت 10:10

منم میبوسمت پیچک خوشگلم

ریحانه جمعه 18 دی 1394 ساعت 19:52

یه خواهش یه عکس از خودت و خان در کنار هم تو اینستا بزار برامون البته اگه نمیخوای میتونی صورتاتون رو حذف کنی.

عزیززززم خان زیاد موافق نیست حالا توی تولدش شاید ی چیز میزایی گذاشتم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.