در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

زیبایی به سیرته

تو خونه دخترعمه بودم و که دو تاقلبی هادعواشون شد یعدش مامانشون بزرگه رو انداخت تو اتاقش و گفت تو دیگه یلدا دعوت نیستی یکم گریه کردبعد مامانش رفت توی اتاقش وباهاش حرف زد گفت من و داداشم نمیایم ما که یلدا دعوت نیستیم خلاصه وقتی اومد توی پذیرایی گفت مامانای مهربون خیلی خوشگل ترن تو بداخلاقی از بچگیت بداخلاق بودی روز به روزم که بزرگ تر میشی داری بداخلاق تر میشی هرچقدرم آرایشگاه بری خوشگل نمیشی فقط مامانای خوشاخلاق خوشگلن  ما هم هاج و واج نگاش میکردیم راست میگه زیبایی به سیرته و محبته 

نظرات 20 + ارسال نظر
نونو پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 10:33

کجااااااااایی

نونو خیلی دلم برات تنگ شده

عارفه چهارشنبه 16 دی 1394 ساعت 19:29

سلام علیکم پیچکی خانوم جان
احوال شما؟
من یبار رفتم اینستات که دیدم خصوصیه
همون لحظه نیز چنتا ....بهت دادم
آما الان اینجا مشاهده نمودم که ه ه ه باز نمودی و عمومی شده ه ه
هورااااااا
در ضمن ن ن ن چرا اینجا کمتر میای دختر خوب
اینستا رفتن بدون اکانت مثه کوه کندنه بدتر ازونه حتی
بس که سرعت نت بالاس
آدم خفه میشه والا

سلام عشقم بخدا لب تاپ این گوشیمم نمیشه باهاش درست خسابی پست گذاشت

Negin چهارشنبه 16 دی 1394 ساعت 00:21

عزیزم من دوست نداشتم با اسم خودم اینستا باشم میدونم بعدش برام دردسر میشه....الان یکسالی هست که لجبازی نمیکنم رفتارای درست انجام میدم اینطوری بیشتر ارامش دارم....میدونی که هرکی از راه میرسه برام حرف درمیاره

m࿐i࿐f࿐a࿐h࿐m࿐a࿐m࿐ a࿐z࿐i࿐z࿐a࿐m࿐ m࿐i࿐b࿐o࿐o࿐s࿐a࿐m࿐e࿐t࿐

Negin چهارشنبه 16 دی 1394 ساعت 00:17

عزیزم من دوست نداشتم با اسم خودم اینستا باشم میدونم بعدش برام دردسر میشه....الان یکسالی هست که لجبازی نمیکنم رفتارای درست انجام میدم اینطوری بیشتر ارامش دارم....میدونی که هرکی از راه میرسه برام حرف درمیاره

رز سه‌شنبه 15 دی 1394 ساعت 01:13

سلام عزیییزم الان یهویی دیدم که اینستات رو دوباره عمومی کردی مرسسسی عزیزم . البته من چند وقت بود سر نزده بودم نمیدونستم کی عمومی کردی واسه همین دیروز این جا بهت کامنت دادم

خواهش میکنم فدات شم
همین دیروز به علت حجم اعتراضات عمومی کردم بوس

ریحانه سه‌شنبه 15 دی 1394 ساعت 00:34

چررررااااااا اینستا تو خصوصی کردی؟؟فکر ما که اکانت نداریم ولی همیشه میخونیمت روهم بکن خانومی

chasshhhhhhhm omimi shod eshghaam

رز دوشنبه 14 دی 1394 ساعت 03:27

سلام پیچکی من از خواننده های قدیمی وبلاگت هستم البته به طور خاموش خانومی میخواستم بدونم چرا اینستا تو خصوصی کردی اخه من اینستا ندارم و تو پیج ابانه جان که براش کامنت گداشته بودی یهو پیدات کردم وخوشحال شدم چند پست اول رو همراهت بودم اما یهو رمزی شد خیلی ناراحت شدم مئت طولانی پای عاشقانه های تو و خان همراهت بودم .ای کاش دوباره عمومی میکردی.دوست دارم مهربون.

بله عزیزممممم عمومی کردم واستون میخواستم تا تولدش خصوصی باشه بعد تولدش عمومی کنم ولی دیگه خیلی کامنت اومد

نیکا دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 22:15

وااااقعا ک پبچک دفه دیگه حرف از جدایی نزنی میتشمت هاااا

چشمممممم

نیکا دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 22:09

اره ولا ب سیرته

❤️

نیکا دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 22:06

سلام پیچک جان عکس مطالب اینجا هم بزار من اینستا نمیام

Queen دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 09:35 http://hopekingdom.blogfa.com/

سلام خوبی؟

من ازوقتی بلاگفا بودی خواننده ی خاموشت بودم.شاید ازین جهت ک توی "رسیدن" مشکل داشتیم شبیه بود ماجرامون... حالا منم مینویسم دوباره اگه دوس داشتی یه سری بزن بهم :)

سلام اومدم فدات شم
منتهی نمیتونم کامنت بذارم متاسفانه

شبنم دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 08:59

سلام پیچک جان خوبی
عزیزم من مدتهاست که خواننده خاموش پیج شما هستم منتها چون وبلاگ ندارم فعال نبودم فقط همیشه نوشته های زیبای شما رو خوندم و دعاگوی وصلتون بودم
لطفا منم فالو می کنی توی اینستا

عزیزم سلام
بخاطر ی سری مسائل شماهارو فالو نمیکنم عذر میخوام

Negin شنبه 5 دی 1394 ساعت 18:58

سلام پیچکی جون خوبی؟؟؟؟
وای دلم برا مامانش سوخت حتما خیلی ناراحت شده
عزیزم من با اکانت دختر خالم عکس های اینستاتو میبینم"eli"

هه هه اره میبینمت عزیزممم حالا با اکانت خودت چرا نمیای

شاینا جمعه 4 دی 1394 ساعت 21:19

ماشاء الله بچه های الان زود بالغ می شن. البته درستش هم همینه. انگار ما داریم دوباره برمی گردیم به همان سیر طبیعی خدا را شکر.
دخترخاله دوتا پسر دوقلو داره که خیلی دوستشون دارم. الان پیش دبستانی اند. وقتی کوچکتر بودم یکی شان را بغل کردم و گفتم : آخ بیا بغلم دلم پسر می خواد. بعد بچه گفت : خوب برو ازدواج کن پسر به دنیا بیار!

شاینا خیلی ببشخید که اینقددددددر دیر جواب دادم
واقعا بچه های این دوره زمووووونه آتیشن آتیش

عارفه پنج‌شنبه 3 دی 1394 ساعت 18:21

سلام
به به پیچک خانوم جان
احوال شوما؟
اوضاع خوبه؟
دختره خوب تو هم که رفتی دنبال اینستا ا ا ا
بابا ماها که نداریم چه کنیم ؟؟؟
اینجام بیا .عکس بذار
گناه داریما ا ا ا:-D
عجب حرفی زده این فسقل:-D

سلام عزییییییز دلمممممم
حالت چطورهههه ؟
چشم به محضدرست شدن لب تاپم حتما واستون میذارم

رزسپید پنج‌شنبه 3 دی 1394 ساعت 10:11 http://rozesepid2015.persianblog.ir

سلام سلام
به به از این طرفا!!!!!!!!!!!!!!
من که چشم خشک شد به وبلاگت
دلمان برات تنگ میشه زود زود بیا

ای جانم فدات بشمممممم
میتونی آدرس اینستارو توی صفحه بزنی و عکسارو ببینی

بینو پنج‌شنبه 3 دی 1394 ساعت 09:53 http://ruzhayearghavani.blogsky.com/

پیچک جانم عمیقا باور دارم که زیبایی به صورت نیست ....
اوضاع بر وفق مراد هست ؟

بله دقیقا همینطوره
عالی خوب خوبممممم در سفر بودیم امروز

توت پنج‌شنبه 3 دی 1394 ساعت 09:47 http:// pasazvesal.blogsky.com

چی گفته ها بچه! اما دلم واسه مامانش سوخت ناراحت شده لابد

خیلی زحمتشون رو میکشه ولی اونا بااشون رو بیشتر دوست دارننن اینم ناراحت میشه دیگه

آیدا پنج‌شنبه 3 دی 1394 ساعت 08:43 http://Aiiidddaaa.blogfa.com

واااااااااااای پیچک خیلی وقت بود اینجا نیومده بودم عزیزم
حالت خوبه؟رو به راهی دیگه
ای جاااانم چه زبونی داره این بچه

سلااااااام
خووووووب خوووووووبم
زبون که زبون نیست

نونو پنج‌شنبه 3 دی 1394 ساعت 08:03

ای جااااااان نونوووو

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.