در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

دوستانه

امروز صبح شش و نیم ماشینمو روشن کردم و رفتم دنبال مامان خان خلاصه که بردمش آزمایشگاه کاراشو انجام دادم و بعدشم رسوندمش خونه بعدشم بیمارستان...

حالمون بهتره راستش اگه بخوایم منتظر بقیه باشیم که کسی کاری نمیکنه...حالا خودمون بی توقع از هرکسی دنبال کارامون هستیم انتهای ماجرا با خدای بزرگ...ما تلاش میکنیم ایشالله برکت بندازه!!!

با خان بیرون هم میریم ولی هوا خیلی سرده این روزا هم دنبال لباس زمستونی خیلی گرم هستم  هنوز پیدا نشده صبح زود دلم کلی واسه خان تنگ شده بارون بود مامانشم بود ولی خودش نبود کلی نفس عمیق کشیدم و از خدا خواستمش 

کلی باهم حرف زدیم مادرش رو واقعا دوست دارم خیلی با شخصیت و خانومه و بی نهایت مهربون...

این هفته خدا کنه بتونه بیاد اینقدررررررررررر که دلم تنگ شده خدا میدونه 

در مورد اینستا هم هر وقت بسازمش إدرسش تقدیمتون میشه 

نظرات 9 + ارسال نظر
نیکا دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 22:08

سلام پیچک عزیزم خان خوین ایشاله
پیچک جان عکس مطالب اینجا هم بزار من اینستا نمیام

حتما فدات شم لب تاپم درست شه برمیگردیم به روال عادی

شیشه یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت 09:28 http://shishe30.mihanblog.com

اینستای شما را فتح کردیم;-);-)

ممنون خانوووووم

خانومی شنبه 28 آذر 1394 ساعت 20:00

سلام پیچک جان من تازه با وبلاگت اشنا شدم و خیلی دوست داشتم مطالبت و فقط یه سوال برام پیش اومده که شما الان نامزدید و خانوادت مخالفن که برید سر خونه زندگیتون؟البته اگه دوست نداری میتونی جواب ندی عزیزم گفتم شاید قبلا ها توضیح داده بودی واسه همین جسارت کردم و پرسیدم

سلام نامزد نیستیم والا فقط خیلی خواستگاری اومده و پدرم نذاشته ازدواج کنیم
پدرمم مارو باهم دیده و میدونست ولی خب رضایت نمیده و ما هم در صدد جور کردن شرایط هستیم که بابام راضی شه
بوس

رزسپید پنج‌شنبه 26 آذر 1394 ساعت 08:36 http://rozesepid2015.persianblog.ir/

سلام پیچک بانو
خوبی عزیزم؟
ان شاالله به زودی میای خبرای خوب برامون می نویسی

همیشه به یادتم

فدات شم
اینجا هم مینویسم خب منتهی عکس هارو نیمتونم بذار اگه بتونم لینک رو میذارم واستون که توی صفحه وب واستون باز شه

صدفـــــ چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 12:06

سلام عزیزم.
پیج اینستاتو دیدم،خیلی خوشحال شدم از اینکه میتونم اونجام باهاتون همراه باشم.
ان شاا... پرِ عاشقونه های دونفرتون باشه و به زودی هم خبرِ وصال.الهی آمین.

{عاشقِ هدیه های ریزولیکیتونم!!!}^_^*

دعا می کنم حالِ باباتم زودی خوب شه عزیزم.


در پناه خدا باشید جفتتون و از چشم بد در امان.

سلام صدف عزیزم
نمیتونم توی کامنتای شما دست ببرم برا همین نشد اون یکی کامنتت رو تایید کنم
قابل شمارو نداره عزیز دلمممممم
منم خوشحالم اونجا هستین

Negin سه‌شنبه 24 آذر 1394 ساعت 19:46

سلام پیچک جونم خوبی؟؟؟اقای خان خوبه؟؟؟
+عزیزم انشالله که خدا تلاشتون میبینه و کمکتون میکنه...به نظرم دیگه تا عروس شدن پیچکی چیزیی نمونده
وااای چقد خوب که مامان مهربونی داره...خیلی خووووبه...

سلام نگین چطوری عزیز دلمممم؟ چقد دلم واست تنگ شده
آره مهربونه خیلی مهربونه خدایی
ایشالله عزیز دلممم

آسمان هستی سه‌شنبه 24 آذر 1394 ساعت 18:16 http://skyhasti.blogfa.com/

سلام عزیزم چطوری خوبی؟
اوضاع و احوالت چطوره؟؟؟
خوبی؟؟؟؟؟
پیچ خان جطورن خوبن؟

وااااای سلام شما خوبین؟
خان هم خوبه خدا رو شکرررررر

TERMEH سه‌شنبه 24 آذر 1394 ساعت 08:05

خداروشکر که مامانش ادم خوبیه
انشالله که قسمت هم میشید من دلم روشنه غصه نخور خانمی

ممنون عزیز دلمممم
هرچی خیره ایشالله

عارفه سه‌شنبه 24 آذر 1394 ساعت 00:14

سلام سلام
با این نوشتت حالم خوب شد خیلیم خوب
(حالمون بهتره راستش اگه بخوایم منتظر بقیه باشیم که کسی کاری نمیکنه...حالا خودمون بی توقع از هرکسی دنبال کارامون هستیم انتهای ماجرا با خدای بزرگ...ما تلاش میکنیم ایشالله برکت بندازه!!!)
خوشحالم که خوبی دختری
شکر

سلام دخترررررر
خوبم واقعا منتهی سرما خوردم ولی روحی خوبم شکرررر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.