در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

آخه دلم هواتو کرده یاد چشاتو کرده

روزهای سخت طاقت فرسا در گذرن ولی پیچکی ها همچنان شانه شانه قدم برمیدارن هوای همدیگرو دارن و با خوب و بد هم میسازن 

لب تاپم خرابه واسه همین نشده عکس بذارم و گرنه که تفریحات هم چنان  پا بر جا...خان هم ی بحث هایی با خونوادش انجام داد و طرف من رو گرفت و قهرشون شد 

محل کارش ی شهر دیگست و وقتی برمیگرده خونه نمیره تازگیها...خیلی مجبورش میکنم بره خونشون اما میگه حوصله جر و بحث ندارم 

اون روزم واسه خونمون وسیله خریدیم مستقل مستقل شدیم به کمک کسی هم احتیاج نداریم شکر خدا 

خان هم همه جوره پایه است دوست داره همه مسئولیت ها به عهده خودش باشه و از من قول گرفته غر نزنم که خونوادت کمکمون نکردن 

از امروز همه بحث های فلانی چی گفت این اونو گفت اون یکی اونو گفت رو تموم کردم فقط باعث پسرفت میشه و اعصاب خوردی میاره 

خان که بیاد لب تاپمو درست کنه واستون عکس میذارم 

راستی گوشی هم خریدم دیگه قبلی رو درست نکردم

نظرات 19 + ارسال نظر
نیکا یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 17:02

همیشه شاد و خرم ببینمتون

فدات شم عزیزم

سمیرا یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 14:10 http://rayeheyeshomal.blogfa.con

پیچک عزیز من خواننده خاموش بورم و اما همیشه میخوندمت و دوست دارم و برات ارزوی خوشبختی میکنم . یه پیشنهاد . کاش تو تلگرام یه کانال درست کنی و همه اونجا بیایم و تو هم هی برامون پستای خوب خوب بزاری ....

مرسی سمیرا جان
کانال که نه اما اینستا رو میسازم حتما

انشالله این روزای دوری و دلتنگی تموم میشه عزیزم و روزای قشنگ و شیرین میرسه اجی به اون روزا فکر کن اجی گلم
انشالله زودی وصالتون گلم

ممنونً مریم عزیزم
میبوسمت

بینو چهارشنبه 18 آذر 1394 ساعت 15:40 http://ruzhayearghavani.blogsky.com/

سلام پیچک نازنینم ... متاسفم که دیر اومدم خوندم و الان خیلی ناراحت شدم از ناراحتیت
ولی همین که با یارت شونه به شونه هم هستین یه دنیا ارزش داره ...
در ره منزل لیلی که خطرهاست در آن
شرط اول قدم آن است که مجنون باشی
....

چقد دیر جواب دادم شرمنده
بهترم بینو جان شکرررررر

ملیح سه‌شنبه 17 آذر 1394 ساعت 10:58

سلام پیچکی جووونم

همین مهمه که همو دارین بقیه ی دنیااااااااااااا رو بیخیاللل

واقعا بقیه دنیا رو بیخیال

شاینا دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 22:02

پیچک خوشگلم سلام. خوشحالم که حالت خوبه تفریحات هم به جاش هست. پیچک جان چقدر مثل هم شدیم. منم مثل تو تصمیم گرفتم آرام باشم و غر زدن ممنوع اعلام کردم. پیچک بیست و هشت صفر مامان قرمه سبزی نذر داره. از صبح امروز شروع کردیم به درست کردن موادش. بعد پیچک اخلاق مامانم را تو نمی دانی باور کن پروسه کار خانه ما از جراحی هایی که تو می بینی چیزی کم نداره. بعد تا شب همین طور کار کردم تا از شدت خستگی و عصبانیت شروع کردم کردم گریه کردن. بعد وسط گریه همین طور می خندیدم. آنقدر خندیدم و گریه کردم تا اشکم خشک شد اما غر نزدم. به هر حال مامان من به این سادگی آتش بس اعلام نمی کنه اما از قدیم گفتن خنده بر هر درد بی درمان دواست.
حالا پیچکی به نیت تو هم نذری را هم می زنم

راستش من دیدم رو نسبت به زندگی خیلی تغییر دادم عجبببببب مامانی داری پس
حسابی حوصله و صبر میخواد
مرسی بابت اینکه میای حرف میزنی و نذری رو هم میزنی میبوسمت

سمیرا دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 20:49

خداروشکر که آروومه همه چی (:

ممنون بانو

یه عاشق به معشوق رسیده دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 18:04 tp://

پیچک جون من الان42سالمه وهمسرم که اولین وآخرین عشق زندگی منه44ساله ست،بعد از 9سال عاشقی توسن23سالگی عروس شدم،اون استاد دانشگاهه منم مامایی خوندم ،باور کن بعداز این همه سال هنوز هم هرروز تواداره هامون با هم چت میکنیم،هنوز وقتی کنارش میشینم احساس میکنم 14سالمه وتازه عاشقش شدم،خدارو قسم میدم به هرچی عشق پاکه،خواست واراده خودش توی وصال تو وعشقت باشه

تو بزرگ ترین امید رو توی دل من کاشتی
راستش میدونی حسرت عشق ادم رو نابود میکنه
چه زیبا و جاودان و هیجان انگیز چقدر عاشقانه و رمانتیک
جدی جدی شما یکی از خوشبخت ترین زن تای دنیا هستید که اینطوری هنوز هم عاشق همسرتون هستید و همچنین برعکس

آیدا دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 12:36 http://Aiiidddaaa.blogfa.com

عزیزم خداروشکر که حالتون خوبه
غصه ی چیزی رو نخور یه روز میخندی به این روزات پیچکم

مرسی آیدا
راستش با خودم حرف زدم که جهتم مشخص شه هدفم معلومً شه
ایشالله

رزسپید دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 08:44

سلام پیچک جان
خوبی ؟
دلم برات تنگیده بود
یه مدت بود حالم خوب نبود و نتونسته بودم کامنت بزارم
ولی میومدم می خوندمت
ان شالله همیشه شاد باشی
به ما هم سر بزن(این خط خصوصیه پاکش کن)

سلام عزیزم
ایراد نداره عزیز دلم من خودمم در کشمکش های روزگار غرق شدم
من نمیتونم به کامنت شماخا دست بزنم عزیزم

صدفـــــ دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 08:44

سلام عزیز دلم!

این خیلی خوبه که با هم هماهنگینو هوای همو دارین.میگن تاریکترین زمانِ شب وقتیه که بعدش قراره خورشید طلوع کنه!مطمئنم خبرای خوبی توراهه!!!!

در پناه خدا باشین پیچکــــ♥ـــــی ها!

سلااااااااام صدف حالت چطوره
خدا هست همینکه خداهست شکررررر

عارفه یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 23:47

سلام
خوبی تو؟
به به بعد از چن تا پست غم دار
بلاخره پیچکی خانومه جان ما پست خوب نوشته
تنش سلامت باشه ایشالا:-)
وسایل خونتون مبارک باشه.گوشیت مبارک باشه
ایشالا همش عکسای خوبو سراسر عشق باهاش بندازی:-*

من خوبم فقط باید خان هم بازسازی شه عزیزم
یکم زمان میبره تومل بر خدا

یه عاشق به معشوق رسیده یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 16:54

عزیزم من خواننده خاموشتم،منم وقتی 14سالم بود عاشق شدم باپسر 16ساله،9سال توعشق هم سوختیم وتا مرز بریدن رسیدیم اما نبریدیم،وهربار عشقمون قویتر شد،من الان از همون عشقم یه پسر 17ساله دارم وخدا روهزاران بار شاکرم که برای عشقم تو روی همه خونوادم وایسادم وحتی گفتم اسممو از شناسنامشون دربیارن،

عزیزمممممم
یعنی الان چند سالته ؟
خدا حفظتون کنه ایشالله
دیگه بایدمنتظر عروس باشی ایشاللله چقد خوبه که شما هستین

ن یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 16:48

خ

مادر یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 15:50

انشاله که خیره عزیزم این بهترین کاره که گوشاتون رو برا کی چی گفت ببندید خدا بزرگه

بیشتر ادم اذیت میشه اینطوری
بهتره ادم بیخیال باشه حرف واسه ناراحت شدن زیاده

شیشه یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 12:28 http://shishe30.mihanblog.com

گوشی مبارک
+پس چقد خوب ک این تصمیمو گرفتی .دقیقا فقط اعصاب خوردی هس حرف دیگران.

ممنون فدات
بسیار موافقم

مهسا یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 11:26

پیچک جان شما صیغه خوندین؟ببخش اگه خصوصیه سوالم جواب نده

قبلا اره خوندیم البته مرجع تقلیدم جایز میدونه
ولی بعضی ها هم جایزنمیدونن

نرگس یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 10:26 http://azargan.blogsky.com

خداروشکر که خودتون هوای همدیگرو دارید ایشالا خوب وخوش باشید وهرروز بیشتر بشه دلخوشیتون وسرشار باشید از ارامش گوشی جدید هم مبارکه

خدا رو شکر واسه نفسکشیدن حتی
باید زندگی کرد و ساخت
مرسی بوس بوسی

پریسا یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 03:16 http://afsoongar68.blogsky.com

سلام پیچک خوشگل
دلم یه ذره شده بود برات
بهترین کارو کردی عزیزم بچسب به زندگیت گوشت به حرفای خاله زنکی نباشه
همین که خان پشتته یه دنیا ارزش داره
دلتون شاد و تنتون سالم عزیزم

سلااااام بر یاران بی وفای من
دقیقا خودمم داشتم خاله زنک میشدم
همون واقعا ی دنیا ارزشه
شما هم همچنین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.