در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

در گذر کدام نگاه

راستش اصلا نمیدونم چطو شد که عاشق شدم اما یک وقتی مثل چند روز پیش با هر روشی هر طوری که میخواستم خودم رو مجاب کنم جدا شم نشد...اون هم دل کندن از ی آدمیکه ی اپسیلون بهت بدی نکرده...

آخرین روز از بیمارستان اطفال هم امروز تموم شد...استاد ازم خیلی راضی بود و بهم گفت از اعتماد به نفست خیلی خوشم میاد...حالا بیمارستان بعدی فضا آروم تره...باز هم خدا رو شکرّ

ساعت ده با خان  بودم حسابی از هم دلگیر شدیم یک ساعتی فقط به هم نگاه میکردیم بعدش با هم مهربون شدیم ناهار خوردیم انار های ماموریت رو خوردیم کادو ماموریت که ی پوتین بود رو گرفتم همدگیر رو آروم کردیم و دم برگشت هم از ی کلاس گیتار بابت کلاس پرسیدیم...تصمیم گرفتم برم خان ازم قول گرفته وسطش ول نکنم من هم حسابی مصمم..ّ

خدایا شکرت ی نگاهی به ما بنداز