در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

ال سی دی گوشیم شکست حالا منتظر خان بیاد که یا ببریم درستش کنیم یا اینکه یکی دیگه بخرم 

ضمنا لب تاپ عزیزم هم ال سی دیش سوخته بله حالا ی پیچک بدون تکنولوژی هستم 

نظرات 11 + ارسال نظر
شاینا دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 14:24

پیچک جان هر نوشته ای هر چند بی اهمیت به کسی دادی حتما یک کپی برای خودت نگه دار. رویش تاریخ بزن و بنویس که برای فلان هدف به فلان کس دادم.
اگر به چیزی اعتراض داشتی هرگز مصلحت اندیشی و رودربایستی نکن. همان موقع اعلام کن با فن بیان خوب. پیچک وقتی مدتی بگذرد طرف با اینکه خوب می داند چکار کرده است می تواند راحت انکار کند و بگوید یادم نیست. حتی می تواند تو را بازخواست کند که چرا همان موقع نگفتی.
پیچک خیلی وقت ها ما با شماره تلفن خاص یا ایمیل خاصی که داریم با شخصی یا موسسه ای در ارتباط هستیم که بعدها ممکن است عوض شود. پس همیشه شماره تلفن قبلی و ایمیل قبلی را به یاد داشته باش و نیز همیشه بنویس که از طریق این ایمیل یا شماره تلفن با چه کسانی در ارتباط بوده ای و آن را در اختیار چه کسی گذاشته ای.
پیچک مخصوصا تو که در اینترنت فعال هستی و ارتباط مجازی با عده ای داری حتما اینها به دردت می خورد.

شاینا دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 14:09

پیچک موفقیت آمیز که چه عرض کنم. طرفم خیلی باسیاست است و فن بیان را مثل الفبا از حفظ است. یک طوری جواب داد که من اینطوری بشم
یعنی نه کارش را انکار کرد و نه ماهیت اصلی اش ، هم من را تایید کرد و هم خیلی نرم در مخمصه قرار داد و به مبارزه طلبید و غیر مستقیم از من خواست که حرفم را با شواهدی بهش اثبات کنم! عین کیش و مات شطرنج شده است پیچک.
البته برای من مهم نیست پیچک. خودش بهتر خودش را می شناسد و با اثبات من چیزی حل نمی شود. فقط خواستم بهش بگویم که تو را و اهداف و خطت را خوب می شناسم و گول ظاهرت را نمی خورم.

فقط گفتم بهت یک توصیه بکنم که اگر یک روز خواستی چیزی را اثبات کنی کیش و مات نشوی. در کامنت بعد بهت می گم.

عجببببب
اره ی عده همینطوری هستن که میگییی
بهتره کم محلشون کنی

ترمه دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 13:58

اخ جوووووووووووووووووووووووووون
مرسی پیچک عزیزم

خواهش عزیز دلمممم

ترمه دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 08:10

پیچک کجایی
من هروز میام وتونیستی چرا نمیایی

Chashm azizam ta asr up mikonam booooos

شاینا یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 21:47

یچک ما چطوره. از حال من اگر بپرسی من امشب یک کار خوب کردم. خیلی محترمانه حرفی را که چند سال روی دلم مانده بود به گوش یک نفر رساندم و اعتراضم را با محبت به او اعلام کردم.آخیش راحت شدم!!!!!!!!!! دارم فرهنگ گفتمان را تمرین می کنم
انشاء الله توهم زودتر صاحب تکنولوژی شوی.

سلام چه خوووووب
اتفاقا میخواستم پست بذارم ولی حسش رو نداشتم
و اتفاقا شماره دو که به یادت بودم
حالا موفقیت امیز بود??
حالا شماره دو شاید تا عید گوشی جدید نخرم موندم دیگه

سلام عزیزم نونو خوبه فقط حسابی سرش شلوغه عشق و عاشقیه ما رو یادش رفته

خب هدا رو شکرررر

الیا شنبه 9 آبان 1394 ساعت 14:38 http://eliabanoo.blogsky.com

سلام
کلا تو کار سوزندن ال سدی هستید ؟کنترات بر میدارید ؟

سلام یهو شد
چه کنم دیگه

عارفه شنبه 9 آبان 1394 ساعت 13:33

سلام خانوم جان
چطوری پیچکی؟
زندگی بدون تکنولوزی چگونه پیش میرود؟
من خودم تجربه کردماااا
یکم اولاش سخته اما بعدن عادت میکنه آدم
یوختاییم یه آرامش خاصی میاره و آدم بهبهش میاد
الان خدا میگه که اینطووورر
عارفه خانوم بهبهت میاد؟
و میزنه و منم بی تکنولوزی میشمااااا
خدایا غلط کردم نشنیده بگیر

سلام
خوبم البته بی حالم
اره خان که کلا دوره و برنامه های ارتباطی نداره واسه همین منم دیگه وابستگیم به اینترنتم شد این چند روز

شیشه جمعه 8 آبان 1394 ساعت 12:47 http://shishe30.mihanblog.com

عزیزم

قربونت

مهشید پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 13:13 http://26792.blogfa.com

وااااای چقدر خوشحالم که دوباره پیدات کردم خیلی وقت بود بی خبر بودم :))))
الان از اول پستاتو میخونم

Aziiiiiiiizzzammmmm misi
khosh omadiii

شیشه پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 10:19 http://shishe30.mihanblog.com

یک عدد پیچک بی ال سی دی:-*:-*:-*:-*:-*:-*

Ayyy goftiii taze khan behem gooshi resoond

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.