در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

مادر یعنی

با این دو تا قلب  مادر بودن واقعی رو تجربه کردم این روزا هر دو آبله دارن و من مراقبشونم مادرشون کارمنده و از صبح باهاشون سر و کله میزنم تا عصر...کوچیکه حسابی پی پی میکنه یعنی هرچی که میخوره پی پی میکنه و هی باید بشورمش و مای بیبیش رو عوض کنم امروز هم تا تونسته عسل به کله ش مالیده و مجبور شدم حمومش کنم توی حموم باید هی دور بزنیم تا بتونم موهاشو با شامپو بشورم همش توی دستام لیز میخوره...ظهرا خیلی خیلی خوابم میاد اما اصلا نمیذارن بخوابم تا چشمام گرم میشه ی خرابکاری عمیق انجام دادن که خودشون صدا میزنن بیا گندمون رو پاک کن!!!وقتی که از کوچیکه عصبانی میشم با اون قیافه شیرینش میاد منو میبوسه...بعدشم من بوس بارونش میکنم خیلی بهشون وابسته هستم و اونا هم خیلی به من وابسته هستن...مادر بودن خیلی سخته خیلی خیلی اما 

با همه اینها مادر بودن خیلی شیرینه خیلی 

نظرات 12 + ارسال نظر
آرامیس جمعه 24 مهر 1394 ساعت 13:29 http://banooalexa.blog.ir

سلام پیچک جون،حالت چطوره؟ من آدرس وب قبلیتو داشتم.کلی گشتم ولی پیدات نکردم.تا اینکه امروز از کامنتی که واسه شیشه گذاشته بودی،جای جدیدتو پیدا کردم.
پس حسابی خسته نباشی.سر و کله زدن با بچه ها خیلی سخته،مخصوصا بچه های نوزاد و یکی دو ساله،فقط وقتی که میخندن و با خودشون بازی می کنند،دوست داشتنی اند اما وای به وقتی که گریه می کنند و آروم نمیشن حسابی رو اعصابن.
ایشاله حال امیر حسین شما هم بهتر بشه و هرچه زودتر شفا پیدا کنه.

سلام در عوض من وبلاگت رو میخونم
نه برای من حتی وقتی گریه میکنه جذابه و دوسش دارم
توکل بخدا

کوثر جمعه 24 مهر 1394 ساعت 11:58

خواننده خاموشتم ولی همش دنبالت میکنم
بگو برای دخترعمویه منم دعا کنن یک سال و نیمشه سرطان داره...نوروبلاستم که میدونی چیه از نوع بدخیمش دیروز شیمی درمانی کردن امروز ضبح انقد بالا اورد از گلوش خون میومد بردنش دوباره بستریش کردن به بچه ها بگو برای فاطمه کوچولو ما دعا کنن خدا به پدر و مادرش رحم کنه

خیلی ناراحت شدم عزیزم حتما حتما دوستان کامنتت رو میبینن ایشالله خداوند شفا بده به حق علی اصغر حسین

اخی جانم
اجی داری یاد میگیری انشالله برای آینده عزیزم
واقعا مادر بودن خیلی شیرینه

قربونت برم عزیزم
یاد گرفتم دیگه همه چی بلدم
خیل ی خیلی و البته بسیار سخت

لیلی٨٨ چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 21:25

ایججججججون
ایشالله نینیه خودتون عزیزم

ایشالله مادر لیلی

شیشه چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 19:06 http://shishe30.mihanblog.com

سلام:-*:-*:-*
اومدم ک پا گشام کنی:-D
انشاالله بچه دار شدن خودتون.دیروز حسابی ب یادت بودم:-*:-*:-*:-*

شیشه چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 19:00 http://shishe30.mihanblog.com

سلام:-*:-*:-*
اومدم ک پا گشام کنی:-D
انشاالله بچه دار شدن خودتون.دیروز حسابی ب یادت بودم:-*:-*:-*:-*

راضیه چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 13:53

سلام پیچک جون تازه باهاتون آشنا شدم منم چند سال عاشق شوهرم بودم این وسطا خیلی چیزا اتفاق اوفتاد که ما به هم نرسیم اما اینقدر مقاومت کردیم تا الان دو ماه هست که داریم با هم زندگی میکنیم الان که داشتم میخوندم تمام اون روزا برام تداعی شد ازت میخوام مقاومت کنی و توکلت به خدا باشه تا به ارزوت برسی من مطمئنم به هم میرسین و زیر یک سقف با هم زندگی میکنید به امید اون روز دوست دارم و به دون همیشه برات دعا میکنم میبوسمت بای

سلام قربونت برم که کلی با کامنت های پرمهرتون دلم رو شاد میکنین و تو دلم بذر امید میکارین خوشبخت باشی عزیزم بهترین ها نصیبت شه ممنونم

nht چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 10:00 http://ruzhayearghavani.blogsky.com/

سلام به روی ماهت پیچک جان. خسته نباشی از بچه داری
راستش من دیروز خوندمت ولی نشد برات بنویسم، دیشب تو خوابم بودی و همش داشتم خوابتو میدیدم کخ داشتی بچه رو می شستی و از دستت لیز میخوره
ایشالا که خودتم مادر شی از عشقت
توکلت به خدا باشه

سلام عزیز دلم
عجبببب چه جالب هاااا وقتی حمومش میدم لیز میخوره تو دستم
خدا از دهنت بشنوه

ماباخداتاانتها سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 22:11 http://mabakhoda.persianblog.ir/

سلام.تازه کشف تون کردم...
بهم برسین انشالله

خیلی خوش اومدی عزیزم
بوس
ایشالله

رزسپید سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 10:43

به به
منم بعضی وقتا طعم مادر بودنو میچشم
بعضی جاهاش خوبه

آخی آره چون تو خواهر زاده داری
خدا حفظشون کنه

آیدا سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 09:47 http://Aiiidddaaa.blogfa.com

خیلی خوبه که بچه داری بلدیا
ولی خیلی سخته فکر کنم

آره دیگه این دوتا رو من بزرگ کردم هر دورو از شش ماهگی
آره سخته به خصوص وقتی خوابت میاد و نمیذارن بخوابی

عارفه دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 23:56

سلام مامان خانوم:-P
خوبی ایشالا؟
از دست بچه ها سرسام نگرفتی احیانا؟:-D
پیچکی میبینی شیشه اینارو و و و
ایشالا بحق صاحب امروز
عروس بعدی تویی ی ی ی
شک نکن:-*

آره میبینم عارفه خدا قسمت همه عاشقا کنه کلی واسش خوشحالم دیشب از خدا خیلی خواستم خیلی
برامون دعا کن خیلی دعا کن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.