در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

چون تو شدی انیس من مرا دگر چه حاجت است ؟

شنبه صبح بدو بدو حاضر شدم که بتونم بریم به خونشون خب هنوز حاضر نبودن و منم ناگهانی وارد شدم و البته این از کیک اجازه نداشتم از محیط خونه توی وبلاگ عکس بذارم و هنوز نصف کادو هارو خونه نبردم چون تابلو میشد 

خلاصه این از اولین کادو 

که این داخلش بود 

این هم گل 


راستش من واسه تولدم از طرف خود خان سه تا گزینه روی میز داشتم ی دستبند زنجیر ی آیفن یا ی دوربین عکاسی خب گزینه هارو ی میز بود و هست اما مجبور شدیم ماشین رو تعویض کنیم و پول زیادی نیاز داشتیم تمام کمال سرمایه ما هم دست پدرشه خب منم دیگه توقعی نداشتم واقعا و قرار شد بعدا هروقت تونستیم باز هم گزینه ها رو روی میز بیاریم بازم کادو  گرفتم منتهی عکسش رو ندارم جز این خانوم کوچولو و خوچگل 

خب اینجا انتها ماجرا نبود اول بازم خواستیم بریم هتل و میگو بخوریم که من ترسیدم و گفتم شاید یکی مارو ببینه پس پشیمون شدیم خلاصه که خان ما رو به ماهی کباب دعوت کرد عالی بود عالی 




کلی هم خرید کردیم و پارچه خریدیم جدیدا واسه بیرون پیرهن میپوشم خواهر شوهر هم که خیاطیش خیلی خوبه خلاصه منم تند تند پارچه میخرم میبرم میدم میدوزه به به 

همونجا خان داشت خوابش میبرد که گفتم بابا پاشو ی چایی بزن روشن شی 

هردومون  روشن شدیم خان رو فرستادم که بگه قلیون داری که گفت ندارم بعدش خواستیم جمع و جور کنیم که آوند گفت داداش قلیون بیارم ما هم گفتیم دمت گرممممممم حسابی کیف کردیم حسابی حسابی 

روز بعدترش صبح زود زود دوباره به مناسبت تولد استارت زدیم به ی جای خوب رسیدیم و اینجوری دلی از عزا در آوردیم 

میخواستم کیف بخرم وقتی رسیدیم دور دور کردیم قدرت انتخاب نداشتم و خان هرچقدر مخم رو میکوبید قانع به خرید نشدم ولی از اینا نگذشتم 

میخواستیم واسه خواهرزاده ش کفش بخریم که بیخیال شدیم یعنی به توافق نرسیدیم...

تو پاساژ گشت میزدیم که خان گفت بیا انتخاب کن 

بعدش رفتیم قلیون زدیم تا خرخره کشیدم و ناهار سفارش دادیم 

ی بار دیگه قلیون سفارش دادم که حالم بد شد احساس کردم همین الان قلبم ایست میده بعدش مطمئن شدم ی چیز میزایی تو قلیونش بود

خلاصه ی جاهایی عکس بازی کردیم خیلی خوچگل شدن اصن عالی هی زوم میکنم رو قیافه هامون 

علی الحساب این پیچکی قصه شما 



و این هم 


نظرات 29 + ارسال نظر
Reza دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت 09:27 http://withuniverse.blogfa.com/

آفرین به اینهمه شوروحال و شادی و خوش‌بینی
آرزو میکنم همیشه همینطور پرانرژی باشین

ممنونم اطف دارین

nht چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 10:05 http://ruzhayearghavani.blogsky.com/

به به عزیززززدلم، مباارک باشه به سلامتی و دلخوشی
بازم برات دو نفره های عاشقونه تو خونه خودتون رو به زودیه زوووود آرزو میکنم
چه قدر حس خوبی داره این عکست که پشتته.خیلی خوووبه
خواهر شوهر هم لایک داره زیاد

میسی گلم واقعا آرزوم همینه که بریم خونمون فقط
قابل شما رو نداره ...
آره مادرشوهر پارچه میخره خواهر شوهر میدوزه

رها سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 13:41

مبارکت باشه من عاشق اودکلنم و‌از اونجایی ک سلیقت خیلی خاصه میخاستم اسم اودکلنتو بپرسم

فدات شم هیچ قابل شما رو نداره
این رو که خان خریده ولی من بوش رو دوس دارم
اسمشzen هست همین شکلیش رو بگیر قیمتش 270 تومن...
کوکو شنل هم خوبه ضمنا ورساچ بنفش

شیشه دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 15:21 http://shishe30.mihanblog.com

اوه عزیزم،شاد باشید،همیشه:-*:-*:-*:-*:-*

مرسی عروس خانوم میبوسمت
دست خدا تو دستات

مادر دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 15:07 http://kenta.blogsky.com/

اخی عزیزم چه لباس قشنگی داری میشه با همین رفت بیرون؟ چه خوب که اینجوری لباس میپوشی
خدا رو شکر بهتون خوش گذشته

آره میشه من که میرم بیرون با همین البته خیلی نگاه میکنن ولی مهم نیست

رزسپید دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 13:16

پیچک از بس اومدمو رفتم و تو هنوز عکس نگذاشته بودی خسته شدم
پس کجایی دختر؟

اومدم پرستاری بچه ها حتی یک دقیقه هم فرصت ندادن بهم

janan دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 12:01

تولدت مبارک پیچک جون.ایشاا... سالیان سال تولدت رو کنار آقاى خان جشن بگیرى.اینکه کادو چى باشه مهم نیس.مهم ارزشیه که آدما واسه هم قائل میشن.

مرسی عزیزم
مهم نیست واقعا مهم اینه تمام توانش رو میذاره

ترمه دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 07:41

پیچک عزیز تبریک

مرسی ترمه جان

نغمه یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 13:56 http://nsadat.persianblog.ir

سلام دوست گلم
هدیه هات مبارکت باشه.
همیشه به گشت و شادی باشی

سلام
مرسی نغمه جان
بوس بوس

آیدا یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 12:24 http://Aiiidddaaa.blogfa.com

باشه صبح زود بزار که بدو بدو بیایم ببینیم

سعی میکنم عزیزم بوس

آیدا یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 11:07 http://Aiiidddaaa.blogfa.com

بازم عکس بوده برداشتییییییییییییییی؟؟؟؟؟

نه برداشتم عکسی رو
فردا میذارم و برمیدارم

Negin یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 11:04

سلاااااامممم عزیزم من دیروز پستت خوندم ولی نشد کامنت بزارم.....
همه چیزززز عاااالی بود پیچکی....انشالله که ۱۰۰تا از این تولدها و شادی ها کنار هم داشته باشید
امیدوارم سال اینده تو خونه ی خودتون جشن بگیرید و شادیتون کامل بشه عزیزمممممم

مرسی نگین جان تو خوبی ؟؟؟؟؟
درس و دانشگاهت شروع شده که ؟

آیدا یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 07:53 http://Aiiidddaaa.blogfa.com

من دیر رسیدممممممممممممممم
ای جانم چه تفریحییییییی
من آخرش نفهمیدم هدیه تولدت چی بودا خخخ
آوند خواهرشوهرته؟چه اسم ِقشنگی
چه خووووووش تیپی تو دختر
ماهی دلم خواست من
من که میدونم سال بعد تو خونه خودتون یه تولد مفصل میگیرین

عیب نداره فکس هارو برداشتم عزیزم
فعلا ی سری چیز گرفتم تا به اصلی برسم
نه نه اسمش آوند نیست ی اشتباه تایپیه چون من با گوشی مینویسم
چاکرییییییم
میتونی بری ماهی بزنی
الهی آمین خدا کنه

فاطمه شنبه 18 مهر 1394 ساعت 23:53

سلام پیچک جون تولدت مبارک انشاا... ب خوشی
از پیرهنت خیلی خوشم اومد خیلی شیکه
میتونی از جلوشم برا عکس بزاری منم بدم بدوزن خیلی خوشگله

سلام عزیزم
ازش عکس میذارم ولی توی آدرس اینستایی که گذاشتم میتونی مدل های بیشترش رو ببینی
قابل نداره @

آواره شنبه 18 مهر 1394 ساعت 22:24 http://avare.blog.ir

چه پیچکی خوش تیپی. بازم بیشتر از پیراهنات عکس بذار ^_^

حتما عزیزم در حال دوخته شدن هستن

ساناز شنبه 18 مهر 1394 ساعت 20:41

بازم تولدت مبارک پیچکی.
چه لباس خوشگلی چه دوست خوش تیپی
ایشالا به زودی وصال

فدای محبتتتتتتت ایشاللهههههه

ابانه شنبه 18 مهر 1394 ساعت 19:07

عزیزدلم تولدت مبارک قشنگم
از خدا بهترینها رو میخوام واست
وجود خان خودش کادو تولده
چه لباس نازی.مبازکت باشه

مرسی آبانه
منم منتظر خبرای خیلی خوب از طرف توام یادت نره

مینا شنبه 18 مهر 1394 ساعت 18:36 http://http:/www.iandgodandtea.blogfa.com

به به چه خوشتیپ :) کاش همیشه همینطوری و بدون شال میومدیم بیرون :(
تولدتو کادوهاتم مبارک عزیزم :) :*
پیچک انقد قلیون نکش ضرر داره خب :(

نمیشه که منم ژست عکس گرفتم
فدا مدا
آره باید قلیون نکشم کلی نمیتونم سخته

Maryam شنبه 18 مهر 1394 ساعت 16:52

Che axaye khoobi
Banoo gisoo kamand dar bad;)
Tavallodet bazam mobarak azizam
Labet khandoon

قربونت عزیز دلمممممم
لب خودت هم خندون گلم

asheghanehaye-1nini شنبه 18 مهر 1394 ساعت 16:27 http://asheghanehaye-1nini.blogsky.com

تولدت مبارک پیچک جان.. انشالا کادوهات رو به شادی استفاده کنی..

Mersi golam
Ghabele shoma ro nadare

ملیح شنبه 18 مهر 1394 ساعت 16:13

هوراااااااااااااا هوراااااااااااااااااا
مبارکا باشه عزیزم
همه اش عالیه
ان شالله همیشه خوش باشین
قول میدم به زودی نوشتنو دوباره شروع کنم پیچکی جونم

خانوم خیلی خوش تیپیااا اینجاست که باید بگم کمر باااریکِ من

هورا
فدات بشم ملیح پس کی میخوای شروع کنی
چاکرییییییم ملیح به به کمرررررر باریک من

آشتی شنبه 18 مهر 1394 ساعت 15:45

سلام.
ای جاااااااااانم
چه خوب بود با پیرهن می اومدم بیرون واقعا. از دست مانتو راحت می شدیم.
ایشالا رابطه ات با خانواده پیچ همیشه خوب و سبز باشه.

سلام
آره خیلی خیلی عالی میشد من که میپوشم تو خیابون
ایشالله همینطوره

نرگس شنبه 18 مهر 1394 ساعت 15:39 http://azargan.blogsky.com

به به چه کادوهای خوشگلی بارم تولدت مبارک خانم خوشگله چه پیراهن قشنگی ایشالا همیشه خوش باشین در کنارهم

قابل شمارو نداره نرگس عزیزمممممممممممم
میسی

نارسی شنبه 18 مهر 1394 ساعت 15:18

تولدت مبارک پیچک...
این عطر رو رادمهر هم واسه من دو سال پیش برای سپندارمذگان بود فکر کنم که خرید...مبارکت باشه
لباست هم خیلی نازه
و اینکه من کلا با قلیون هر جوری و هرجایی مخالفم

فدات شم عزیزم
بوش رو دوست داشتی نارسی ؟
قابل شمارو نداره
آره خوبه آدم قلیون نکته واقعا منم دوست دارم نکشم

شاینا شنبه 18 مهر 1394 ساعت 15:00

پیچک چقدر خانواده آقای خان مهربان هستند. تیپت واقعا تکه پیچکی. البته خدا از این خواهر شوهرهای آینده نسیب ما هم بکنه. چه لباس های خوشگلی برات می دوزه.
اما راجع به قلیان بنا به تجربه ای که دارم اکیدا توصیه می کنم خودت یک قلیان فرد اعلا تهیه کن ( سر قلیانش نقره باشه بهتره )و با خودت ببر یا اگر هم می خواهی از رستوران قلیان بگیری یک رستوران ثابت را که ازش مطمئنی انتخاب کن. حداقلش این که تنباکوی اصل تهیه کن و وقتی سفارش می دهی بگو با استفاده از تنباکوی خودت قلیان را آماده کنند.
یکبار رفتیم رستوران سنتی در یک گردشگاه معروف. بعد دوزاری مان افتاد که این رستوران خیلی شیک و مجلسی ، رسما مواد مخدر به قلیان اضافه می کند. قیمت اون قلیان هم صدهزار تومان بود.

خیلی مهربون خیلی خیلی ایشالله بهترین خانواده هم واسه شما
میدونی من واقعا ضربان قلبم بالا رفت نمیتونستم نفس بکشم احساس کردم دارم میمیرم اینم خیلی قلیونش گرونه ولی خب میچسبید همیشه ولی اینبار ی چیزی داشت چون درونم رو خالی کرد توی شهر خودمون ی جا میریم که از همه چیز مطمئنم اینم خیلی میریم اما نزدیک بود مارو به کشتن بده

MissMo0n شنبه 18 مهر 1394 ساعت 13:57

ای جانم چه پیچکی خوشتیپی داریم ما هزار ماشاالله....
کادوهایی که گرفتی مبارکت باشه و امیدوارم شرایط گرفتن اون هدیه ی اصلی به زودی فراهم بشه....
و از خدا میخوام سال آینده تولدت رو تو خونه ی خودت و با جناب خان جشن بگیری....
راستی باز هم تولدت مبارک باشه.....

فدات شم عزیزم
شرایطش هست ولی فعلا باید رعایت کرد مهم اینه تمام توانش رو میذاره پس اندازمون دست باباشه واسه همین دستمون یکم خالی شده
فدات بشم ایشالله

رها شنبه 18 مهر 1394 ساعت 13:55

توادت مبارک عزیزم دیشب نمیدونم چراا ولی یه خاب دیدم که تو توش بودی و من اومده بودم خونه ی شما :دی
چه تولد پر باااااری :) خیلبی کادو ها جالب بودند مبارکت باشه فقط من نفهمیدم اون کادوی اولت چی بود

چه باحاااااااااال
کادو اولیه ادکلن بود عزیزم قابل شمارو هم نداله

رزسپید شنبه 18 مهر 1394 ساعت 13:28 http://rozesepid2015.persianblog.ir/

هدیه هات خیلی نازن مخصوصا اون خانوم کوچولو
راستی از پیرهنت خیلیییییییییییییییی خوشم اومد منم از اینا موخوام..

عزیزم قابل نداره
میتونی سفارش بدی واست بدوزن من خودم سفارش دادم

رزسپید شنبه 18 مهر 1394 ساعت 13:26 http://rozesepid2015.persianblog.ir/

عااااااااااااااااااالیه عزیزم
ان شاالله همیشه به خوشی گلم
خداجوووووووووووووون این دوتارو به هم ببخش دیگه....
پیچک بیا بهم سربزن منم آپم

فدای محبتت
چشم سر میزنم یکم شلوغ الان

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.