در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

همین یک شب تا دیدارت باقیست

همین یک شب که بگذرد قرار است در نگاهت غلت بزنم این روزها بی هوایت سخت میگذرد...

اینقدر روزهای وصال را در ذهنم وبلاگ نویسی کرده ام که اگر واقعا به عقدت در بیایم از حفظم که قرار است چه قلم بزنم...اینقدر رویا میبافم اینقدر متن ایجاد میکنم که میدانم اگر باردار شوم چگونه جشن بگیریم و حتی شادی آن را چگونه با مخاطبان این صفحه شریک شویم...

این اتاق با تم صورتی و کاغذ دیواری گل دارش آدم را بیشتر دلتنگ آشیانه جفتیمان میکند...انگار دلم میخواهد هر صبح بدو بدو با هم راهی سرکار شویم اما خیال است من هر صبح فقط تن صدایت را دارم همان را تصویر میکنم و سپس لمس میکنم اجبار است باید صدایت را به خود واقعیت تبدیل کنم...خنده هایت را متصور بشوم و ذهنم شیار های دندان هایت را یکی یکی و با دقت نقش بزند اینقدر از اجزایت نقش میزنم که شب میشود باز داستان مینویسم اینقدر از تو در ذهنم داستان مینویسم تا خوابم ببرد اینقدر به تو فکر کرده ام که در خواب هم رنگین میشوی یک داستان جالب داریم یک سناریو عاشقانه حتی دعوا هم داریم اما قلب هایمان سخت بهم گره خورده انتهایش دل جویی است انگار که اصلا رنجیده نشدیم اینقدر خواب میبینم تا بیدار میشوم حالا خوشحالم یک روز گذشته شنبه به یک شنبه رسیده اینقدر اینطوری میروم تا چهارشنبه برسد و با خودم هزار شادی بغل کنم که خدایا شکرت فردا پنج شنبه ی زیباییست چون تو می آیی......

امشب هم که برود خدا بخواهد تو اینجایی قرار است در نگاهت غلت بخورم 

نظرات 18 + ارسال نظر
نارسی سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 15:53 http://dokhtarebaharii.persianblog.ir/

نارسی سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 10:36 http://dokhtarebaharii.persianblog.ir/

ویدا دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 13:43 http://vida2014vida.persianblog.ir

سلام پیچک جان.
میدونم اینجا جای پرسیدن این سوال نیست
ولی یه سوال پزشکی داشتم.ممنون میشم جواب بدین اگه براتون مقدوره.برادرم برای عمل صفرا چند روزه تو بیمارستان بستری شده .هنوز عمل نکردن.مشکل اینه که چند روزه اجازه خوردن هیچ مواد غذایی رو نداره.فقط سرم بهش وصل میکنن.حتی آب هم نمیذارن بخوره.سه روزه هیچی نخورده.معلوم نیست فردا هم عمل بشه یا نه؟آیا این روال طبیعی هست؟؟من خیلی نگرانش هستم.
بازم ببخشید.ممنون

ویدا جان شرمنده آیا بازم نیاز داری به سوالت پاسخ بدم ؟

مونا شنبه 11 مهر 1394 ساعت 11:16

سلام پیچک جان کاش انسا‌نها میتونستن سر از حکمت خدا در بیاره
امیدوارم هرچه زودتر رویاهات محقق بشه
من قبلا هم کامنت دادم اماچون با گوشی میام کامنت سخته

آره مونا کاش ولی خب من به خدا اعتماد دارم قطعا حکمتی است

الما جمعه 10 مهر 1394 ساعت 18:11

پیچک جونم.پسره,ببخشید دیر جواب دادم

الهییییییییی
دومادیشو ببینی

عارفه پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 16:30

میان دختری
اون روزا میان
روزای نوشتنیای خوبت میان
شک ندارم

عارفه قربوووووووون اون کامنتتتتتت

مبینا پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 15:57

روزای عشقتون رنگی رنگی و شاد عزیزم

فدای محبتت

شیشه پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 15:32 http://shishe30.mihanblog.com

عزیزم:-*:-*:-*:-*

نرگس پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 09:05 http:// azargan.blogsky.com

ایشالا تمام رویاهای قسنگت به زودی به واقعزت بپیونده ودر کنار خان عزیزت رورگار خوبی داشته باشی اخر هفته خوبی براتون ارزو میکنم.

منتظر روزای خیلی خیلی خوبم
ممنون عزیزم منم واست بهترین هارو میخوام

آیدا پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 08:07 http://Aiiidddaaa.blogfa.com

ای جاااااااااااااانم عزیزم
من که میدونم به همین زودیا هرچی تو ذهنت هست برا بعد ازدواج میای و مینویسی

کاش آیدا کاااااااااش

صدفـــــ پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 07:33

سلامـ.


*عشـــــق* قلم رو توانا می کنه!
حسرتـــِ عمیقی بود تو متن که دلم رو ریش کرد....اما فوق العاده بود نگارشت عزیزمـ.

امروز پنج شنبه ستــــ،روزِ عاشقانه هایِ تصویری!

لبخنــــد یادتـــــ نره.^_^

آره صدف تا دیشب خیلی خوشحال بودم خیلی خیلی اما یکی از عزیزانمون دیشب فوت شد البته که من مراسم نمیرم اما قلبم فشرده شد

اتشی برنگ اسمان چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 23:37

یااااا خداااااا
چراااا؟؟؟؟؟

نمیدونم عزیزم
وقتی روش کلیک کردم اون اومد

Maryam چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 22:51

Salam
Che ghashang bud
Lahzehatoon shiriin

سلام ممنون عزیزم
مرسی گلم بوس

اتشی برنگ اسمان چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 20:33 http://atashibrangaseman.blosky.com

ب امید فردا عزیزم

اول بگم ی عالمه خندیدم ....بگو چرا ؟
رو وبلاگت کلیک کردم بگو چی اومد؟عکس سوپر ایرانی
ممنون عزیز دلمممممممممممـ

شیشه چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 19:52 http://shishe30.mihanblog.com

اوه خدای من،چقد حس این پست ملموس بود دختر. . .

آنچه از دل برآید بر دل نشیند

Negin چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 19:21

عزیزمممممممممم❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
دوست مهربون من

فدات نگین جوووووووون میبوسمتـــــــــــــــ

الما چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 14:47

سلام پیچک عزیزم.من بعد از مدتها اومدم ناگفته نماند همیشه میخونمتون,یادتونه گفتم دعا کنید قلب جنینم تشکیل بشه,حالا نوزاد دو ماهه من کنارم هستو نفسش زندگیمونو خوشبوتر کرده,این یعنی معجزه,معجزهها هر روز و هرشب اتفاق میفتن.و ما کمتر حسشون میکنیم.امیدوارم معجزه شماهم زودتر رخ بده و به ارزوهاتون برسید.دوستتون دارم

سلام کلی خوشحالم شدم خیلی وقته منم زنان نرفتم و صدای نوزاد نشنیدم
اونوقت جنسیتش چیه ؟آخه خواستم بگم ایشالله عروس شه گفتم شاید پسر باشه خواستم بگم ایشالله دوماد شه گفتم شاید دختر باشه
ممنون از محبتت واسمون دعا کن حتما

رزسپید چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 14:12 http://rozesepid2015.persianblog.ir

خییییییییییییییییلییییییییییییی قشنگ بود....عالی بووووووووود

ممنون عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.