در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

درگیری پوستی

سلام آیا کسی هست که از یک ضد لک روشن کننده یا لایه بردار استفاده کرده باشه و لکه های پوستش از بین رفته باشه ؟

واقعا با لکه های پوستم افسردگی گرفتم حالا اگه شما مارک خوبی استفاده کردید و جواب گرفتید لطفا به من معرفی کنید 

نظرات 10 + ارسال نظر
آنا سه‌شنبه 3 اسفند 1395 ساعت 16:20

سلام بچه ها من پوستم بر اثر جوش که زدم و کرمی که دکتر اشتباه تجویز کرده کگ آورده تو پیشونیم
الان دو جلسه مزوتراپی کردم
و دکتر برای جای این دو تا کک کرم تریو برام تجویز کرده
می خواستم بدونم تاثیر داره ؟؟؟؟

شاینا پنج‌شنبه 16 مهر 1394 ساعت 10:40

پیچک جانم من یک راه حل دارم که خودم امتحانش کرده ام و جواب گرفته ام. پیچک جان من از یک ضد آفتاب عالی استفاده می کنم که نه تنها لک نمی آورد بلکه پوست را روشن و چین و چروک آن را برطرف می کند.
برای رفع لکه های پوستی از لکه بر خوب استفاده کردم که خیلی موثر است.
.
.
.
.
بهترین ضد آفتاب = روغن نارگیل
برای از بین بردن لکه های پوستی و پیشگیری از چین و چروک
... روغن کنجد استفاده کنید.

لازم نیست مقدار زیادی روغن به صورت خودت بمالی. بلکه دست و صورت خودت را خیس کن. بعد به مقدار کافی مثلا چهار یا پنج قطره روغن را روی دست بریز و دست هایت را به هم بمال. بعد با هر دو دست صورت را ماساژ بده تا روغن کاملا جذب بشود.
برای اطمینان می توانی کمی از آن را روی پوستت امتحان کنی تا مطمئن شوی حساسیت نداری.

من حتی به جای شیرپاک کن از روغن نارگیل استفاده می کنم.

سلام
شاینا کجایی تو؟اصن همتون غیب شدین
یعنی میشه آدم حقوقش رو تمام و کمال به این کرم ها نده ؟یعنی دو سوم حقوقم میره جای وسیله پوست باور کن
امتحان میکنم قطعا طبیعی تاثیرش خیلی خیلی بهتره

یاس پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 23:11 http://mydeliciouslife.persianblog.ir.

ببخشید عزیزم منظورم بیودرما بود سرم ضد لک شب بیو درما

یاس عزیزم بیودرما داشتم زیاد جالب نبود واسم

سماء پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 19:47

سلام پیچک پیچ
خوبی؟
منم تریو آ استفاده کردم منتها زیر نظر یه داروساز
بعد از تریو آ ضد لک بیودرما بهم داد
که ی دونه ش کرم صبح بود و زیر ضدآفتاب باید استفاده میکردی و یه دونه هم سرم شب بود.
ب نظر من خوب بودن.کلا محصولات اوریاژ و بیودرما واقعن عالی هستن.

سلام بیودرما داشتم عزیزم البته آدم منظمی نیستم تو مصرفشون
پس تریو آ رو مصرف میکنم امیدوارم خوب باشه و به پوستم بسازه ممنون از راهنماییت

یاس پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 17:25 http://mydeliciouslife.persianblog.ir.

عزیز دلم من رفتم پیش مشاور پوست البته دکتر نبود کارای زیبای پوست و آبرسان انجام میاد بهم سرم ضد لک هیدرودرم شب معرفی کرد خیلی خوبه وقتی استفاده میکنی کمرنگ شدن لک هاتو به مرور حس میکنی خوبیشم اینه که قبل خواب باید رو پوستت ماساژ بدی دیگه در طول روز وقت نکنی اشکال نداره اگر خیلی صبحها و ظهر بیرونی حتما روزی دوباره ضد آفتابت تجدید کن برای من تجویز کرد ولی چون من اکثرا این ساعات خونم دیگه استفاده نمیکنم

یاس من ضد آفتاب زدن واسم خیلی خیلی سخته
الان واسه این میخوام پوستم صاف شه که راحت کرم پودر نزنم دیگه
بیودرما داشتم هنوزم ی مقدار ازش مونده

مبینا پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 15:54

بهترین ضد لکه طبیعی ویتامین ث، بخصوص لیمو ترش، میگن سیاه میکنه که من اصلا قبول ندارم سالهاس برا جای جوشام استفاده کردم، امیدوارم برا شمام خوب باشه ولی ممارست و صبر لازمه حداقل یک ماه.

خودمم دارم استفاده میکنم و لیمو ترش تازه میزنم خوب بود یکم کمرنگ شدن
ممنون راهنمایی کردی

nht پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 10:08 http://ruzhayearghavani.blogsky.com/

به این سایت یه سری بزن حتمن کمک میکنه بهت عزیزززم
http://chi-napooshim.com/

مرسی عزیز دلم
سر زدم چیزای خوبی داشت

ساناز چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 19:18

سلام دوستی
من ضدلک تریو آ استفاده میکنم واقعا عالی هست من گزینه های مختلف استفاده کردم این برا پوست حساس ونازک من از همع بهتر بود
تریو دی هم هست دوستی ولی هیدروکینون داره پوست پوست میکنه و یکم دردسر داره
اما تریو آ واقعا اکی هست

سلام عزیزم
امتحانش میکنم عزیزم ...امیدوارم به پوستم جواب بده
آها پوست پوست به درد نمیخوره
فردا برم سراغش

آواره چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 15:36 http://avare.blog.ir

سلام. من دارم از ضد لک آردن استفاده میکنم.به نظرم بد نیست.اما خب باید چند هفته استفاده کرد تاخودشو نشون بده راستس ضد آفتاب یادت نره!

مارک ایرانی خوبه ؟
من اسکین کد میزنم ولی بعد یک ماه تاثیری ندیدم منتهی اصلا ضد آفتاب دوست ندارم
مرسی

فرناز چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 13:50

سلام اگه منظورت کک و مک باشه که از بین نمیرن فقط باید ضد آفتاب مدام تمدید کنی و بزنی ک بیشتر نشن
اگه هم لک چیز دیگه ای باشه اونو اطلاعی ندارم
غصه نداره ک زیر ترفندهای دخترونه قایمشون کن

نه کک و مک نه جای جوشه
ی دوست داروساز دارم میگه ضد آفتاب خودش لک میاره
نه من دلم میخواد پوستم صاف صاف بشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.