در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

لبخند

عکس حذف شد 

دیشب که خوابم برد خان تا ساعت ها بهم مسیج میداده صبح هم ساعت پنج صبح بهم زنگ زد تو خواب و بیداری جوابش رو دادم و گفت تولدت مبارک الان چند سانتی ؟گفتم نمیدونم که !!!کلی قربون صدقه م رفت و بعدشم خداحافظی کردیم خب فعلا نتونسته بیاد شهر من واسه همین فقط امروز شامل تبریکات شد بعدشم صبح دوستان مسیج دادن و البته یکی از دوستای دور که اصلا نمیدونم چطو یادش بود خدایی اینقدر از تبریکش خوشحال شدم که خدا میدونه...راستی وقتی که خونه خان بودیم مادرش بهم ی انگشتر هم داد و گفت اینو تا همیشه نگه دار !خان گفت اگه خواستی عوضش کن اما گفتم نه چون گفته نگهش دار نمیخوام دلش رو بشکنم بوسیدمش و تشکر کردم ازش....

خدا رو قسم میدم مارو بهم برسونه هرچند ما از حکمتش بی خبریم '

عکس رو به زودی حذف میکنم

نظرات 28 + ارسال نظر
آشتی سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 09:34

سلام گل من
حقم بود عکست رو نبینم! چون دیر رسیدم.
ولی تولدت مبارک! ایشالا سال دیگه خونه خودتون! حالا یا طبقه بالای اونا یا هرجای دیگه. زیر یه سقف مشترک. این مهمه!

سلام فدات
عیب نداره تو سرت واقعا شلوغه
هم اداره هم خونه هم بچه هم شوهر
ایشالله البته طبقه بالای اونا که ی واحد کاملا جداس حتی از لحاظ سند و این چیزا ...
ببینیم چی میشه آشتی

بانوی کوچک سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 20:43 http://barayeman3.mihanblog.com

سلاااام تولدت مبارک چندسانتی

هه هه
از دست تو

توت سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 15:08 http://pasazvesal.blogsky.com

تولدت با تاخیر مبارک.... میگم الان چند سانتی؟ (؛ سه روزته دیگه
منم مهر ماهم... بزن قدش (:

یوهووووو پس توام مهری ؟
الان نمیدونم چند سانتم
مرسی بابت تبرییییک

رزسپید سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 13:12

ممنون که کمکم کردی عشقولی....
خودم یکم مردد بودم

خواهش عزیزم

رزسپید سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 11:40 http://rozesepid2015.persianblog.ir/

سلام خانوم خانوما
اصلنم آرزو عیب نیس.....
عالیه همچین آروزیی

فدات بشم
ایشالله آرزوی همه برآورده شه

nht سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 10:17 http://ruzhayearghavani.blogsky.com/

به به تولدت مبااارک عزیزم، لبخند قشنگت همیشه رو لبات مستدام باشه
عشقتون پایدار
قدر مادر شهر آینده رو بدووون آآآ، خیلی مهربونه

مرسی فدات
آره خیلی مهربونه من فهمیدم اینا هیچ حسود نیستن با اینکه اکثر مادر شوهرا حسودن ولی از اینکه میدونه خان جقد واسه من خرج میکنه با اینکه رسمی نیستیم هیچ حسودیش نمیشه واسم جای تعجب داره حتی اونجا رفتم خودشم ی انگشتر سنگین بهم داد هرچی پارچه تو خونه داشت آورد که بردارم خیلی ذاتش خوبه خیلی البته میدونی چیه خب ما کردیم ولی خب مادر خان هنوز با لباس کردیه برا همین همش دوستام میگن بعدا خیلی با مادر خودت فرق میکنه و پیچک اذیت میشی و تو خانواده سر افکنده میشی اما وقتی اینقدر خوبن اینقدر خانوم و با شخصیته چرا باید خجالت بکشم ؟

ترمه دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 18:07 http://www.sarneveshtman2.blogfa.com

چه لبخند زیبایی و مسلما چه خانم زیبایییییی

عزیزم خیلی محبت داری میبوسمتـــــــــــــــ

عارفه دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 16:39

سلام
وای وای وای لپات کشیدنیه هااااااااااااااااااااااا
هر وخ آقای پیچ اومدنو همو دیدین بگو از طرف من یکی محکمممم
لپتو بکشه
آرزوهای اینجوری نه تنها عیب نیس خیلیم خوبه
چون قراره یه روزی برسی بهشون
دلم روشنه پیچکی
یروز که خیلیم زود میاد اونروز
میایو از استرست واسه بله برونو عقدت مینویسی

سلام عارفه
تو همیشه واسم کامنت بذار چون واقعا بهم انرژی میدی مرسی عشق من
خودش جای ملت لپ منو میکشه
خدایا اونروزو بیار

پری بانو دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 11:52 http://aghayeyarobanoopari.blogfa.com

سلام پیچک جونم ...دیر ب دیر وقت میکنم بیام وبلاگ های دوستان رو چک کنم ...
خوشگل خانم تولدت مبارک

سلام عزیز کم پیدایی آره
ممنونم از محبتت کم پیدا

ملیح دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 09:04

سلام پیچکی جانم
وااای چقدر ناراحت شدم دیر رسیدم
تولدت مبارک عزیزدلم
امیدوارم تولدِ سالِ بعدت رو کنار آقای پیچ جشن بگیری
خانوم چه لبخندِ قشنگی
می بوسمت

سلام عزیزم
چه ایرادی داره ملیح
هیییییم ایشالله ایشالله
من دو تا میبوسمت

رزسپید دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 08:38 http://rozesepid2015.persianblog.ir/

سلام عزیزم....
ببخشید نمیدونستم تولدته....
تبریک هر چند دیر منو بپذیر...
من رفتم پرشین....
بهم سر بزن خب نظرم بزار برام

سلام ایرادی نداره
آره اومدم
وبلاگ جدید مبارک عزیزم

صدفـــــ دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 08:29

پرنسسِ رویاهای پیــــــــــچ،زادروزتــــــــــــ مبارکــــــــــــ.

بهترینـــ ـها رو برات از خدا طلب میکنم پیچــــ♥ــــکــ ـی.



{ببخش تاخیر داشتم عزیزم.}

فدات بانو من اللن یک روزه هستم هه هه و تازه میتونم راحت شیر بخورم
از محبتت ممنون
نه بابا چه حرفیه عزیزم میبوسمتـــــــــــــــ

بهار یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 22:29

تولدت مبارک عزیزم
ایشالا امسال به جناب خان برسین و رسمی بشین
دلم برات تنگ شده بود راستی :)

همتون خیلی کم کامنت میذارید اونور خیلی خیلی کامنت میذاشتید و بیشتر در ارتباط بودیم
واقعا منم دلم واستون تنگ شده
مرسی عزیزم

سلام اجی گلم خوبی عزیزم؟
تولدت مبارک اجی
انشالله 100 ساله بشی عزیزم
انشالله زودی وصالتون مهربون

سلام مریم جام
واسمون خیلی دعا کن

Maryam یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 21:00

Salaaam khanoome khande roo
Tavaloodet mobarak banoo
Ba arezoye behtarina:)

سلام عزیز دلمممممم
مرسی فدات شم
منم واست بهترین هارو میخوام

اتشی برنگ اسمان یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 20:07

ایشالا این لبخند رو زعروسی رو لبات باشه عزیزم
تولدت هزار بار مبارک خیلی خانومی دوستت دارم

محبت داری
ایشالله که شما هم تمام روزا تون با لبخند واقعی از ته دلت بگذره
مرسی بابت دعا
میبوسمتـــــــــــــــ

مهسا یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 17:41

عکس خودته؟؟؟؟؟؟
چه خوشگلیییییییییییییییییی.
تولدت مبارککککککککککک.
انشاالله سال دیگه تو خونه خودت جشن بگیری

بله عکس خودمه
قابل شمارو ندارم
میسی مهیا بانو
ایشالللللللله

مرجان یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 15:40

تولدت مبارک
امسال سال آرزوهاته مطمین باش

ممنونم
خدا از دهنت بشنوه

آبانه یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 15:38

لبخند زیباااااااااااااااااا
عزیزم تولدت مبارک
انشالله سال دیگه یه مهمونی توپ توی خونه خودتون بگیرین

واسه تو لبخند زدم اصنش
مرسی خانوم
توکل بر خدا عزیزم

مبینابانو یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 15:06 http://gikojan.blogfa.com

سلام.عزیزم زادروزت بی نهایت مبارک.ان شالله تو خوشی غرق شی.خیلی وقته میخونمت اما حس کامنت ندارم امروز فرق میکردی دیگه نتونستم تنبلی کنم.

سلام عزیزم محبت داری
ای بی حس
دستت درد نکنه با کامنت و بی کامنت عزیزین

مبینا یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 14:09

سلام عزیزم ، تولدت مبارک. روزای زندگیت پر از لحظه های خوب و شاد. گلم حالشو ببر و بدون این روزا خیلی خوشمزس دو دستی بچسبش و لحظه لحظه عاشقی کن، البته که امیدوارم صد و بیست سال با عشق کنار هم باشین و زودی هم به هم برسین ولی این روزای عاشقی با اون روزای عاشقی جنسش و مزش متفاوته، آدم بعد از رسیدن اینقدر دلش برا این روزا تنگ میشه که نگو.

سلام عزیز دلمممممم
راست میگی این یواشکی ها عشق و عاشقی ها مزه خاص خودش رو داره حق با توست
میبوسمت ممنون از محبتت

طلوع یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 13:57 Http://tolusobh.blogsky.com

تولدددددت مبارک

مرسی طلوع من بازم رمز ندارم بیام وبلاگت

نرگس یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 13:33 http://azargan.blogsky.com

تولدت مبارک پیچک جون بهترین هارو برات ارزو می کنم در کنار خان عزیزت ایشالا لبات همیشه خندون باشه

مرسی نرگس تو خیلی باوفایی خانووووووم

خانمی یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 11:19 http://yekasheghanearaaam.blogfa.com

تولدت مبارک پیچک عزییییزم... ایشالا سال بعد در کنار همسرت امروزو جشن بگیرین... ایشالا لبت همیشه خندون و دلت شاد باشه

خیلی دلم میخواد معجزه شه نمیدونم ولی عین قبل به خدا اصرار نمیکنم چون هرچقدر اصرار کردن فایده نداشت گذاشتم هروقت خودش صلاح دونست
محبت داری ممنون

آیدا یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 10:49 http://Aiiidddaaa.blogfa.com

ای جاااااااااااااااااانم لبخند
بازم تولدت مبارک خانومی جآن

ممنونم ازت آیدای عزیزم

نارسی یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 09:44 http://dokhtarebaharii.persianblog.ir/

تولدت مبارک لبخند زیبای خدا

عزیزم مرسی نارسی محبت کردی میبوسمت

Negin یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 09:41

اره عزیزمممممم مرسی ممنون
قطعا میشه با صبر همه چیز درست میشه
اینشالله که امسال برات یه سال خیلییییی عالی باشه از هرنظر با کلی سورپرایز از طرف خدای مهربون

پس حسابی باید درس بخونی دیگه تازه کارت شروع شده
دعا کن واسم نگین جان حتما

Negin یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 09:22

عزیزززززممممم تولدتتتتت کالی هپی مپی
اینشاااالا که سال دیگه خونه ی خودتون جشن بگیرید
هرچی که خیره همون پیش بیاد براتون

چطوری نگین تهرانی ؟ثبت نام کردی ؟بسلامتی ایشالله تو ام در مسیر درس و بحث موفق موفق باشی
یعنی میشه نگین ؟
کاش بشه !بوس بوس
میسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.