در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

خانه یار

چهارشنبه ساعت ده پیرهن پوشیدم و ی ته آرایش و پیش به سوی خانه یار...خیلی مهربون و ساده و بی آلایش کلی ماچم کردن و تا دلتون بخواد حرف زدیم از هر دری سخنی...و البته ساعت یازده و نیم خان هم خودش رو رسوند مادرش بی نهایت دوستش داره خیلی خیلی میمیره واسش!اینو خواهر خان هم میگفت حتی بقیه بچه ها هم معترض هستن که این فقط خان رو دوست داره...ازش پرسیدم حالا کدوم از بچه هاتو بیشتر دوست داری؟گفت پرسیدن نداره زندگیم این پسرمه...خونشون ویلائیه و بزرگه همش میگفتن واسه رقص عالیه منتظر مزدوج شدن خان هستیم...یهو مادرش گفت دیگه آرزویی جز اینکه شما دو تا بهم برسین ندارم وقتی ببینم پسرم به عنوان داماد اومد خونتون دیگه دلم میخواد اصلا بمیرم!اشک تو چشمام جمع شد!حتی گفت اگه من با ی قرآن بیام خونتون یعنی پدرت قرآن رو رد میکنه ؟من حرفی نزدم!خلاصه که خان اومد و بهم دست دادیم...هرچند مادرش گفت بهم ی ماچ بده نداد!!!!!!!این آدم فقط با خودم راحته فقط واسه من حرف میزنه و بیشتر اهل سکوت کردنه تو خونه...خاله های خان پیغام دادن که زودتر واسش زن بگیرین کنار این وقتی خواهر خیاط خان با همسایه بغلیشون حرف میزنه از خان خواستگاری میکنن و میگن بگید خان بیاد دخترمون رو ببینه!اینارو مامانش واسم تعریف میکرد کل خونه رو نشونم داد کنار این دوست دارن من برم طبقه بالاشون!منم اصلا مخالفتی نکردم ولی بعدش تو ماشین باهم حرف زدیم و گفتم زیاد دست ندارم  طبقه بالا باشم گفت تو که مادر منو دیدی سر محبت این حرف هارو میزنه و مطمئن باش حتی خونه و زندگیتم تمیز میکنه یعنی نمیتونید تصور کنید که چقدررررررررر پسرش رو دوست داره و البته عروسش رو هم دوست داره و گفت من که میدونم تو یا عروسم میشی یا دیگه عروس دار نمیشم واسه همین تورو هم قد خان دوست دارم و دیگه چیزی از خدا جز وصال شما نمیخوام...و از مشهد رفتنشون و دعا های زیادی که کرده واسم گفت...ایشالله خدا جواب دل پاک مادرش رو میده.

ناهار قرمه سبزی خوردیم و خوشمزه بود!بعدشم مخلفات زدیم و مادرش گفت دوست داری بیای طبقه بالا ؟قول که عین مادرت بهت برسم...منم گفتم چرا بدم بیاد اگه قسمت هم شدیم این کارا خیلی زود اتفاق میفته 

فردا تولدمه نمیدونم خان قصه میاد پیش من یا نه برنامه خاصی نچیدم و البته نمیدونم خان برنامه خاصی داره یا نه!

این دو روزم در نواحی کوهستانی بودم ولی اینقدر رانندگی کردم که دیگه خسته شدم 

تا فردا میبوسمتوووووووون 

نظرات 8 + ارسال نظر

اخی جان
چقدر خانواده همسریت مهربونن اجی معلومه حسابی هوای پسرشون و عروسشون دارن
انشالله خدا حفظشون کنه عزیزم

آره من اول اصلا تصورم این نبود جدی ولی بعد که دیدمشون دیدم واقعا خوبن
فدات شم عشقم بوس

نرگس یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 13:30 http://azargan.blogsky.com

چقدر خوبه که مادر خان انقدر با محبته اینکه هنوز رسمی نشدین ولی با روی باز ازت استقبال می کنه خدا ایشالا سلامت بدارشدن وبه زودی رود بری زیر اسمون خان مبارک باشه انگشترت ایشالا حلقه عروسیت خدا بدای هم حفظتون کنه .

خودش هی میگفت ایشالله کادوی عقدت ایشالله سرویس عروسیت ایشالله ایشالله
خیلی خوب و خوش برخورد بود عین عروس باهام برخورد کرد و همش هم محبت میکرد...
توکل بر خدا نرگس واسمون دعا کن

آیدا یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 07:32 http://Aiiidddaaa.blogfa.com

عزیزممممممم بالاخره رفتی خونه ی خان
خوب یه چندتا عکس میزاشتی پیچک
به به چه مادرشوهرییییییییییی
درست میشه ایشالا
تولدتم پیشاپیش مباااااااااااااااااااااااااااااااارک

عکس ننداختم آیدا اصلا...
خیلی مادر شوهر خوب و خانومی بود
دیگه پیشاپیش نداره همین امروزه

Maryam شنبه 4 مهر 1394 ساعت 22:21

سلام پیچک جونی
چه خوب و خوش برخورد
انشالله زودتر برید زیر یه سقف
تولدت مباررررک:)

سلام عزیز دلم
از لحاظ برخورد عالی بودن عالی
مباااااااااااااارک

ساناز شنبه 4 مهر 1394 ساعت 22:17

تولدت مبارک پیچک عزیزم.ایشالا سال دیگه خونه خودتون تولدتو جشن بگیری دوستی
چه مادر شوهر مهربونی مطمین باش خدا به قلب پاک یه مادر نگاه ویژه داره
ایشالا زود زود بیای مثه شیشه از روزای وصال بنویسی

خیلی دلم میخواد تا سال دیگه همه چیز درست شه خیلی خیلی
ایشالله که بشه ایشالله

شیشه شنبه 4 مهر 1394 ساعت 16:37 http://shishe30.mihanblog.com

پیشاپیش تولدت مبارک عزیزم.
خدا رو هزار بار شکر که انقد خانوادش خوبن.

باورم نمیشد اینقدر خوب باشن خیلی پاک و بی ریا

آبانه شنبه 4 مهر 1394 ساعت 16:30

بگردم الهییییییییی
بحق دل پاک اون مادر خدا حاجت دلتونو بده. الهی زودتر دل بابا نرم بشه و برین سر زندگیتون
تولدت همین الان مبارک عزیزدلم

فدا مدا
از دیروز همش میگم بخاطر ما دو تا نه خدایا بخاطر دل مادرش...
میسی عزیز دلممممم

عارفه شنبه 4 مهر 1394 ساعت 16:24

به به فردا تولدته ه ه ه ه
مبارک باشه خانوووم جااان ن ن
ایشالا تولد 120سالگیت

بله عارفه عزیزمممممممممممم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.