در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

روزانه نویسی ساده

این چند روز همش باهمیم صبح هفت و نیم تو این هوای ملس همو میبینیم منم خیلی بد اخلاقم خیلی چون دوره هورمون هامه 

دیروز صبح خان جان ما  رو با یک همچین چیزی  ذوق زده کرد


 خیلی خوشم اومد رنگشم دوست داشتم و ضمنا با این

 

قراره کلی جایزه از ماموریت واسم بیاره که من پشیمونش کردم...

هنوز  موندیم تو این اوضاع اقتصادی مزخرف توی چه کاری سرمایه گذاری کنیم من میخواستم غیر ساخت خونه ی خونه صد متری دیگه هم بخریم ولی خان مخالفه یعنی میگه سرمایه گذاری در ملک بی ارزشه نمیدونم میشه ی کار اقتصادی رو شروع کرد اما خب معلوم نیس جواب بده یا نه !!!

ی پیرهن واسه تولدم سفارش دادم بدوزن که خان با خودش میاره و امیدوارم خوب و خوچگل شه!!!فقط بیست روز دیگر تا تولد پیچک باقیست هه هه همش میگم تو خونه تولد تولد تولد پیچکی...

تا یادم نرفته بگم که من ی فلش داشتم که پر از عکس بود این چند وقت همش حس کردم گم شده دیروز همه جارو گشتم هرجا که به ذهنم میرسید بی فایده بود نذر کردم پیدا شه در یک چشم بهم زدن پیدا شد و خدا رو شکرررررررررررر...

دیروز صبح گفتم دلم بارون میخواد دیشب اینقد بارون بارید که خدا میدونه قراره اینبار یهو و ناگهانی  صبح زود به خدا بگم خدایا دلم زندگی رسمی میخواد که خداوند تا شب محیاش کنه 

چند روز پیش هم باز صبح زود زدیم به جاده و هی از خودمون فیلم گرفتیم ی آهنگی هم خوندیم که بذاریم اینجا ولی بعدش پشیمون شدیم 

اینم کفش های جدیدی که بابا واسم خریده رنگشون رو دوست نداشتم  اما خان میگه خیلی هم خوبه 

آ

نظرات 14 + ارسال نظر
آشتی شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 13:54

سلام.
مبارکه. رنگش که خیلی شاد و قشنگه. مبارکت باشه.
منم اون رنگ رژ رو خیلی دوست دارم. مبارکت باشه.

سلام آشتی عزیز
قابل شمارو نداره ؟

نیکا چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 19:48

مبارکت عزیزم خوشگلن
چرا خب اهنگ میزاشتی برامون ک خودمون دانلود کنیم

احساس کردیم صدام قشنگ نیست

نرگس چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 15:56 http://azargan.persianblog.ir

کادوها مبارک ایشالا همیشه اتفاق های خوبی که تو نظرت هست برات رخ بده وبه ارزوهای قشنگت برسی مراقب خودت باش تولدت هم پیشاپیش مبارک

ممنونم ازت خیلی محبت داری
تولد تولد

رزسپید سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 12:58 http://cocoonoftonnes.blogfa.com/

سلام خانومی.....
خیلی هم عالی...
خیلی خیلی مبارک باشن همشون....
دیگه نمیای وبم عایا؟؟؟؟؟؟؟
بیا ببین چه کردم

سلام عزیزم
چرا همین الان اومدم ...
حالت بهتر شده انگار چطور ؟

ملیح سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 11:26

مبارکت باشه پیچک جونم
چه رژ خوش رنگی
کفشات قشنگن . کلا کتونی رنگی به نظرم قشنگه هر رنگی که باشه :)

رژ به صورتی میزنه نمیدونم چرا
آره قشنگه

آیدا سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 07:30 http://Aiiidddaaa.blogfa.com

رنگش که خیلی قشنگههههههههههههههههه پیچک
البته چون خودمم همینجوری صورتی دارم بیشتر تاکید کردما خخخخ

عزیزم من حس میکنم یکم تنده عزیزم
قابل شما رو نداره

پریسا سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 01:29 http://afsoongar68.blogsky.com

سلام پیچک گلم
مبارک باشه کادوهات(جایزه هات منظورمه)،بد اخلاق هم سعی کن نباشی خان به این خوبی همش کادو و جایزه میخره برات،گناه داره بیچاره:/
روزگارتون پر از عشق و محبت

سلام
بداخلاق که هستم چون میخوام پریود شم و پاچه میگیرم
اون گناه داره آره ولی من دست خودم نیست

فافا دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 23:57

مبارکت باشه عزیزم کتونیت خیلی هم خوش رنگه با یه ساعت بند رنگی صورتی ستش کن

آها ساعت هم راست میگی خوبه صورتی ندارم

مینا دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 20:54 http://http:/www.iandgodandtea.blogfa.com

کفشات خیلی خوشگله پیچک...چه رنگ شادی ^_^

چه جالب همه خوششون اومد

شیشه دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 19:04 http://shishe30.mihanblog.com

چقد بابایی خوش سلیقس:-*:-*:-*:-*

از سلیقه که آره سلیقه ش خیلی خوبه

آبانه دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 16:02

مبارک باشه عزیزم
همش به چیزای خوب فک کن
خدا حتما گوش میده به حرف دلت

خدایا گوش کن واسه همه دعاهای ما

Negin دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 12:43

سلا م پیچکی جون
تولدت پیشاپیش مبااااااارک
این رنگ رژ عالیهههههههه
کفش جدیدم مباااااارک

بیست روز دیگه موندههههههه
یکم به صورتی میزنه به جای سمت قهوه ای رفتن
قابل شما رو نداره

طلوع دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 12:10 Http://tolusobh.blogsky.

اتفاقا کتونیاد خیلی ام خوشگل و باحاااااله

که اینطور پس خوبن ؟فعلا تو دلم جا باز نکردن

MissMo0n دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 11:52 http://our-calendar.blogfa.com

ای جان پیچکی چه رژ لب خوش رنگی من عاشق رنگ زرشکیم خیلی نازه....
راستی کتونیت خیلیم شیکه من سرمه ایش رو دارم فوق العاده راحت و سبکه مناسبه پیاده روی حتما استفاده کن و با آقای خان کلی خوش بگذرون....
همگی مبارکت باشه....امیدوارم یه صبح خیلی زود خدا آرزوی وصالتون رو برآورده کنه.....

گفت ی چیزی خریدم که رنگش رو دوست دارم دختر جان
من خودم 4 جفت دیگه ازش دارم آره راحته کیفیتشون بد نیست
هیییییم ایشالله

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.