در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

مبتلایم به تو

قرار هامون فقط توی پاتوقمونه هربار که میریم حتما زغال اخته و گردو میخریم و حسابی کیف میکنیم شهر ما زغال اخته نداشت منم همش در حسرت بودم ی بار داشتم ماشین رو پارک میکردم خان رت که گردو بخره ناگهان با صدای بلند گفت پیییییییییییییییییییییییییییییییییییچک بیا بیا بیا منم رفتم گفت زغال اخته دارهههههههههههههههههههه نمیدونید چقد خوشحال شدم قد ی دنیا خلاصه خوراک هر روزمه تا میرسیم به پاتوق گردو و زغال اخته میخریم 

همون موقع دستام حسابی نمکی شد و باید تمیز میشد دیدم خان گفت پیچک دستات رو میاری کنار تخت ؟با آّب معدنی دستامو شست و تمیز کرد!از تو مهربون تر هم مگه هست؟عشق من؟

دو هفته پیش جایزه سالگردمون رو ازش گرفتم با ی دنیا عشق واسم خریده بود همیشه میگه به ارزش مادی هدیه من هرگز نکاه نکن چون من با تمام وجودم واست کادو میخرم

مامانش طلاهامو دیده و کلی خوشحال شده و گفته باید خودمم بهش اضافه کنم!

  

کادوی خان رو به اسم خودش سفارش داده بودم پست چی اومد و من خونه نبودم واسه همین باید حتما خودش میبود که بریم از پست بگیریم خلاصه که چهارشنبه به اداره پست مراجعه نمودیم و سپس بسته خود را دریافت کردیم اینقدر تو ماشین بالا پایین پریدم که خدا میدونه 

این هم ابزار داخل جعبه 


و این هم جایزه اصلی بچه م بلد نیست هنوز حرفه ای نشده واسه همین زنگ زدیم به آقاهه ایشونم مارو راهنمایی کرد 

پنج شنبه صبح ساعت هفت توی ی هوای ملس حرکت کردیم که ی جای خوب واسه عکاسی پیدا کنیم انتخاب مکان عکس از مستر خان بود !کلی عکسای ناب انداختیم 

توی ماشین خان بهم اینو جایزه داد من عاشق تسبیحم یعنی عاشق این چوب دریاییه و حس خیلی خوبی به آدم میده انداختم گردنم سرکار حس میکنم خان دستامو گرفته گاهی میبوسمش 

من خیلی وقت بود میخواستم منو پاد بگیریم یک سالی بیشتره اما طلسمش شکسته نمیشد توی جایزه های پنج شنبه ی منو پاد هم بود دستش رو میبوسم خیلی خیلی به من محبت میکنه 

قرار بود به مناسبت سالگردمون بریم ی هتل و من اونجا برای اولین بار میگو تست کنم که نشد چون پنج شنبه بود و حدس زدم حتما یکی از آشناها اونجاس برا همین به پاتوق خودمون بسنده کردیم و ناهار رو اونجا زدیم 

تا خان دوباره بیاد مرخصی که سه شنبه میشه باید ی چیزی خوچگل واسش بکشم تو این اوضاع  خونه نمیشد حالا ی چیزی توی ذهنم هست امیدوارم بشه نقاشیش کنم!

میگم گاهی واسه درست شدن ی کاری خیلی دعا میکنیم خیلی راستش میخواستیم ی خونه تهران پیش خرید کنیم و من واسه جور شدن شرایط ی عالمه نذر کردم  پول رو هم به حساب ریختیم اما چه سود که خدا واسه من درستش کرد اما اصلا از لحاظ مالی به سود نیست بلکه هم به ضرره داشتم به خان میگفتم که خان من پارسال همش دوست داشتم ی ماشین سنگین بخریم و از خدا خواستم شرایطش جور شه اما حالا از اینکه خدا شرایطش رو جور نکرده خوشحالم چون راحت 100 میلیون 200 میلیون ضرر میکردیم پس همه چی رو بسپریم به خودش قضیه خودمون رو هم سپردم به خودش خان دستور اکید داده غصه نخورم شاید هیچ وقت رسمی نشیم شاید بابام هیچ وقت راضی نشه اما همو ترک نکنیم و تا میتونیم لذت ببریم چون این روزها برنمیگرده دیروز رفت امرزوم داره میره و دیگه هیچ وقت به حسابمون برنمیگرده پس باید لذت ببریم که روحمون جوون بمونه 

شاد باشییییییییییییییییییییییییید


نظرات 26 + ارسال نظر
آبانه دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 16:05

من این پست رو ندیده بودم
خیلی خیلی تبریک بابت همه چی
اصلا به نشدنش فکر نکن
همه چییییییییییییییییییز درست میشه. مطمئن باشید

عزیزمممممممممممم بووووس
خیلی دلم میخواد چشمامو ببندم و وقتی باز کردم افتاده باشم تو خونه خودمون

زیگ جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 02:24 http://arosaketo.blogfa.com

وای چقدر عکسات ناز پیچک
کاش همون بلاگفا میموندی.همیشه خاموش میخوندمت این دفعه دیگ گفتم تو وب جدیدت ی کامنت بزارم

ممنون عزیزم
بلاگفا واقعا به درد نمیخوره دیگه
مرسی

asheghanehaye-1nini پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 02:28 http://asheghanehaye-1nini.blogsky.com

عکستون خیلی خوب و پرانرژیه.. :)
کادوهاتون مبارک..

قابل شما رو نداره

وای زغال اخته خیلی خوشمزه ست نوش جون عزیزم
دست همسریت درد نکنه گلم
خیلی نیم ست قشنگیه مبارکت باشه اجی
چه عکس قشنگی
انشالله همیشه در کنار هم شاد و خوش باشین گلم

تو هم دوست داری ؟
قابل شما رو نداره
فدا مدا

شیشه چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 11:26 http://shishe30.mihanblog.com

سلام پیچک جان عزیزم.
چرا کوچ کردی عزیزم؟
چقد همه ی عکسات حس خوب داشتن.
چقد پست نخونده داشتم:دی
وقت نداشتم واسه نت گردی این مدت.خوبید؟:-*:-*:-*

سلام
چون بلگفا همش قطع و وصل میشه و مشکل داره
ما خوب شما هم عالی

آشتی سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 14:31

سلام عزیزم.
اتفاقا امروز داشتم تو سررسید اداری ام دنبال چیزی میگشتم که دیدم یه جا نوشته ام فلان مبلغ نذر محک برای پیچک.
چه حالب که تو هم امروز اینو گفتی.
هرچی که خیره پیش میاد.
زندگی همین روزهاست. دنبال رسمی شدن، به خاطر اینه که خیالتون راحت بشه. ولی زندگی همین روزها و ثانیه هاییه که با اینهمه لذت و خوشی داره میگذره. خدا رو هزار بار شکر.
ولی ایشالا خیر باشه و رسمی بشین.

سلام
تو عشقی اصن عزیزمممممممممممم
آره همین روزا میگذره و ما حسرتش رو میخوریم
خدا رو شکر واقعا ایشالا

یاس دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 14:55

عزیزم هدیه ت مبارک باشه خیلی شیکه به دل خوش استفاده کنی...
سالگردتونم مبارک
در ضمن خونه ی نو مبارک گلمممممم

همش مباااااااااااارک در مباااااااااااارک
فدات یاسی
شاد باشی

الفبای زندگی دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 12:59

همیشه به شادی عزیزم.

یه چیزی بگم؟

دلم عشق میخواد.عشق واقعی که همه جوره هوامو داشته باشه.هواشو داشته باشم.

اما...24سالمه و هنوز عشقُ تجربه نکردم.برام دعا کن..اما خداروشکر خدا و خانواده امو دارم...

بازم کَرَمشو شکر.شاید صلاح نبوده.
مراثب خودتو باشین.

سلام
خب ممکنه ازدواج کنی و عشق بعد ازدواج واست به وجود بیاد و خیلی قشنگ و زیبا باشه...
در هر صورت باید از زندگی لذت ببری
اما عشق قبل ازدواج رنج زیادی هم داره

پرنیا دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 09:53 http://parniaa.persianblog.ir

خونه جدید مبارک
تازه دیدم.همیشه خوش و خندون باشید
خوشبختی روزیتون باشه

فدات عزیزم
دلم واست تنگ شده

نرگس دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 09:26 http://azargan.persianblog.ir

وای خیلی خیلی مبارکه چه کادوهای خوشگلی چه عکس های قشنگی پیچک جون چقدررنگ ومدل مانتو ولگت خوشگله ایشالا درکنارهم سال های سال خوش وخرم زندگی کنید

تا آدم دلش زنده س به عشق باید حسابی واسه خودش و عشقش شادی فراهم کنه
میسی ی ی ی ی ی ی

فافا دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 02:36

عزیزم نیم ستت عالی بود به خوشی استفاده کنی
دلم برای ذغال لخته گردوت رفت
چقدر دوست دارم بیای بگی رسمی شدیم چون میدونم تو اوج خوشحالی هم همینکه دلشوره داری یکی نبینتتون خوب نیستمنم همین حس ترس اینکه کسی نبینه ناراحتم میکنه گاهی

قابل رو نداره
فدات شم عزیزمممممممممممم
دقیقا همینطوره استرس مرخرفی داره

نیکا یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 20:32

سلااااااااااااااااام عزززززیزم خوبید ایشاله
مثل همیشه عااااااالی
اره والا تا میتونید خوش باشید و غم ب دلتون راه ندید

سلام خوبیم شکر
آره دیگه با غم و غصه که چیزی درست نمیشه

نیکا یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 20:31

عارفه یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 15:53

سلام خانوم جان
آ آ آی ی ی ی پیچک بدجنس
خدا از سر تقصیراتت بگذره ه ه ه ه
با این عکست سیل از لبو لوچه ی من سرازیر شد
وای وای
تو پست قبلی ما یه عروس دوماد و دل داده ی بسیور اوشجیل مشاهده نمودیم
حالا پشتتون بما بودو اینهمه کیف کردیم
خودتینو ببینیم چه هااا که نشود
جایزه هاتم خیلی خوشگلن
مبارکت باشه دختری
ایشالا طلاهای عروسیت
شکرش که همو دارید

سلامممممم
گفتم ی ورزشی هم به ماهیچه های فک و بافت بزاغتون بدید
عاقا یعنی جایزه من به خان قشنگ نبودش؟که هی از جایزه های اون تعریف میکنید؟
ایشالله
شکر شکر

مهتـــاب یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 12:59

سلام پیچک جون خیلی وقته خاننده وبلاگت هستم، سالگردتون مبارک کادوهات هم مبارکت باشه نیم ستت خیلی شبیه انگشتر منه منتها من نتونستم ستشو پیدا کنم، برلیانه ستت؟ میتونم آدرس جواهری رو بپرسم؟

سلام عزیزم
ممنون
برلیان نیست فک کنم معمولیه...
نمیدونم از کجا خریده عزیزم باید ازش بپرسم

رز سپید یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 11:03 http://cocoonoftonnes.blogfa.com/

سلام عزیزم خیلی خیلی مبارکت باشه هم هدیه هات و هم وب جدیدت....
اگه دریافتی چطوری باید آرشیو اونجارو بیاری اینجا به منم میگی؟؟؟؟؟؟؟؟من خیلی وقت بود قصد کرده بودم آرشیو و ب قبلیمو برگردونم و برم یه سرور دیگه...ولی تا حالا موفق به برگردوندن نشدم
ممنونم اگه کمکم کنی...خیلی چیزا اونجا داشتم

سلام قربونت قابل شمارو نداره عزیزم
حتما اگه فهمیدم بهت میگم

ملیح یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 09:49

سلام پیچکی :)

وااااای پیپ . چه با کلاس هدیه ات خیلی خاصه :)

مبارک هر جفتتون باشه بسیار لذت بردم از عکسا و حرفایِ این پستت عزیزم :)

خودشم خیلی خیلی ذوق داشت
فدا مدا
چاکرییییم

نارسی یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 09:27 http://dokhtarebaharii.persianblog.ir/

عزیزدلم.... مبارکت باشه پیچکی
شادیهاتون مستدام

فدات نارسی جونمممم

شینگیلی یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 08:58

عزیییییییییییییییییییییییییزم
خونه نو مبارک
ایشششششششششششالا که صدمین سالگردتون
مبارک باشششششششششششششششششششششه

اووووه صدمین سالگرد
فک کنم پنجاه سال دیگه ما چقدر پیریم ولی باز همو داریم بچه ها هم رفتن بعد ما با عصا داریم راه میریم

نونو یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 08:45

عزیز دلم مبارکتون باشه فدات شم من عشقم

قوبونت فداااات بووووس بوس

آیدا یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 08:09 http://Aiiidddaaa.blogfa.com

عزیزممممممممممم چه خوراکیایی
چه سرویس قشنگی پیچک مبارکت باشه
و هدیه ی آقای خان که عااااالی بود

دلتون خواست ؟
قابل نداره عزیزم
اون هم میخوای بدم به تو

نغمه یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 00:34 http://nsadat.persianblog.ir

سلاام پیچک عزیزم
خونه جدیدت مبارک...
هدیه ات هم مبارکت باشه خیلیییییییییییییییی شیک و خوشگله
انشالله سرویس عروسیت رو بگیری و بیای اینجا هم ازش بنویسی و هم عکسش رو بزاری...
انشالله که همه چی درست بشه و مطمئن باش تا خدا نخاد یه برگم از درخت نمیفته... انشالله که خدا هم میخاد شما مال همدیگه شین

سلام عزیزم ممنونم
وااااای سرویس عروسی یکی از بهترین خرید هام میشه
همینطوره فقط باید به خودش توکل کرد

Negin شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 23:50

پیچک جونم ایشالا که همیشههههه خوشبخت باشی
عشقتون از تک تک کلمه هات پیداست ایشالا همیشههههه پایدار باشه عشقتون
ایشالا همیشه بخندی و حالت خوب باشه

منتظر معجزه خداوندم گه آرزوم برآورده شه

Maryam شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 23:32

Salaaam
Khoneye jadiid mobarak
Daste aghaye khan dard nakone, kheyli khoshgelan kadohat
Axetunam b naziire:)

سلام عزیزم ممنون
قابل نداره بانو ؟
خودمم اون عکس رو خیلی دوست دارم

پریسا شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 22:06 http://afsoongar68.blogsky.com

سلام به پیچک گلم
وای من عاشق زغال اخته و گردوی تازه و البالو فریضی البت از نوع خشکش هستم
سرویست خیلی قشنگه مبارکت باشه کادوهای خان هم مبارکشون باشه
امیدوارم زودتر کارهاتون جور بشه و خانوادت رضایت بدن،الهی اممییییننن

اصن زغال اخته عشق دوم منه
قابل نداره عزیزمممممممممممم
ایشاللللللله

MissMo0n شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 18:41 http://our-calendar.blogfa.com

عزیییییزم آقای خان واقعا یه فرشتست...
حتما واسشون یه اسفند دود کن....البته که خانوم لایق و شایسته ای هم داره....دورادور وبلاگت رو میخوندم و قند تو دلم آب میشد وقتی خوشبختی و عشقتون رو حس میکردم...
پیچکی ناز جایزت مبارکت باشه ایشاالله که به زودی سرویس طلای عروسیت رو گردنت بندازی...

آره خانوادشم میدونن چقد دوسم داره اون روز مامانش گفت کافیه مریض باشی دلش میخواد دنیا رو زیر و رو کنه
گفتم بعلهههههه میدونم
فدات عزیزم یعنی میشه سرویس طلایی عروسی رو بخریم اووووووف از ذوق میمیرم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.