در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

زنده باد عشق

حذف شد 

نظرات 21 + ارسال نظر
آشتی سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 11:06

ای جوووووووووونم. چقدر انرژی داره این عکس!

اصن خیلیییییییی

طلوع دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 14:31 Http://tolusobh.blogsky.

خداروشکککککر.
خوشحالم که قدرشو میدونی

خب آدم باید قدر خوب های زندگیش رو بدونه

طلوع یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 01:58 http://tolusobh.blogsky.com

از لحظه لحظه های،کنار هم بودن،لذذذذت ببر.واقعا دیگه هیچ وقت برنمیگرده،عشق اول هرچقدر هم بد باشه،تا آخر عمر نمیتونی هیچ جایگزینی تو قلب و زندگیت براش پیدا کنی.پس قدرتمام خوبیها و بدیهاشو بدون.

راستش آره قبلنا خیلی گریه میکردم اما با گریه چیزی درست نمیشه و فقط پیر میشم واسه همین خان میگه الان هم فرصت لذت بردن هست از فرصت های کوجیکمونم باید استفاده کنیم
دقیقا همینطوره عزیزم هیچ وقت جایگزین پیدا نمیکنه
قدرشوو میدونم

نغمه یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 00:34 http://nsadat.persianblog.ir

لاااااااااااااااااااااااااااااااااااایک

قربونتتتتتت

صاحبه شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 18:41

آرزوی وصالتون رو دارم

من هم واست خوشبختی های روز افزون آرزو میکنم

آشنا شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 16:09

مبارک باشه
عکس خیلی قشنگیه
پیچک من ی چندتا سوال دارم از بارداری و اینا میشه بپرسم

فدات عزیزم
بپرس عزیزم چرا که نه

narjes شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 14:55

سلام ... وای که چقد عکستون پر از ارامشه... الهی لحظه لحظه های زندگیتون پر از ارامش و دل خوش باشه در کنار هم

پر از عشقه
خیلی همو دوست داریم خیلی خیلی

ملیح شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 14:40

خوبم عزیزکم
شکر خدا
آرههه فوق العاده اس عکستون :)

منتظرم با احسان بندازی

MissMo0n شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 14:23 http://our-calendar.blogfa.com

پیچکی خونه ی عشقِ نو مبارک..
عکستون واقعا زیبا و بی نظیره....از خدا میخوام که هر چه زودتر مقدماتِ ازدواجتون رو فراهم کنه و به زودیِ زود عکسایِ عروسیتون رو ببینیم....

ممنون عزیز دلمممممممممممـ
دیگه آرزویی ندارم عزیزم
واقعا آرزوم همینه و بس

صدفـــــ شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 13:36

کاش بابات خواب نما شه.............

دلم گرفتــــــــــــ..........

کاش صدف کاش

پریسا شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 13:11 http://afsoongar68.blogsky.com

سلام به پیچک عزیزم
وب جدید مبارک
ماشالله به دوتاتون ،الهی که عشقتون به هم هر روز بیشتر بشه
خیلی خوش تیپین دوتاتون
بابا یه عکسی هم بزار صورتتون مشخص باشه ولی رمزیش کن

سلام دوست نازنین خودم
فدا مدا عشقم
حالا برا چند وقت دیگه ی عکس دیگه میخوام بیا بالا بلهههههه
بذار با خان مشورت کنم

سلام شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 12:55

سلام.من یکی از خواننده های وبلاگتم که چند ساله ماجراهای زندگی و فراز و نسیب هاتو دنبال می کنم و حتی جاهایی برای سلامتیت و به هم رسیدنتون دعا می کنم. و باید بگم که من چادریم. یه پست گذاشته بودی که به خاطر رفتارهای پدرتون از چادری ها متنفری. و من به این فکر کردم چقد من و امثال من به خاطر رفتارهای همچین ادم هایی تحقیر شدیم و تاوان پس دادیم. امیدوارم شما بعد از اینکه عصبانیتتون از دست پدر بزرگوار تموم شد یه ذره فکر کنید به اینکه گناه ما چیه؟
ببخشید اولین نظر پستتون با این چیزا شروع شد. اونجا نشد پیام بذارم. می خواستم این چیزا رو واسه همون فضای قبلی بذارم که نشد.ببخشید.
پیج جدیدتون مبااااااااااااااااارک. امیدوارم خبر به هم رسیدنتون و کلی چیزای خوب دیگه رو اینجا واسمون بنویسید.
در پناه خدا شاد باشی خانم پیچک

من هرچقدر واسه شما پاسخ میذارم
محو میشه نمیدونم چرا

ملیح شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 12:10

سلااااااااااااااااااام
واااای چه عکس قشنگیییی
عالیه عالیه عالیییی

خونه یِ جدید مبارک عزیزم

سلام خوبی ملیح؟
خودمم به شدت عاشقشم

سارای شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 12:09

همیشه به شادی

همچنین بانو

نونو شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 12:05

آبانه شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 11:47

عزیزدلمممممممممممممم
ماشالله بهتون فنچولیا
انشالله زورتر برین سر زندگیتون

آبانه جوووووونم
ایشالله ایشالله

نارسی شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 11:28 http://dokhtarebaharii.persianblog.ir/


پایدار باشی سپیده ی عشق

ممنون نارسی گلی

zahra63 شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 11:15

:قل

Negin شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 10:54

عزیزم دوست خوشگل من
ایشالا عکس عروس شدنت گلم

قول که اگه عروس شدم
ی عکس با لباس عروس بذارم

آیدا شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 10:46 http://Aiiidddaaa.blogfa.com

پیچکی خونه جدید مباااااااااااااااااااارک
ای جااااااااانم عکسشون و ببین خیلی قشنگه عزیزم

فدای آیداییی گلمممم
خودمم خیلی دوستش میدارم

خانمی شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 10:42 http://yekasheghanearaaam

وای عزییییزم چقدر این عکس خوبه... ایشالا به زودی زود به هم میرسین و نه تنها قلبا که رسما مال هم میشین

خیلی خودم دوسش دارم خدایی عاشقشم
هیییییم توکل بر خدا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.