در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

اینستاگرام رو باز میکنم  خبرهارو اونجا پیگیری کنین

بابا دیروز رفته جلسه و نتونستن که بیان

نظرات 7 + ارسال نظر
نیکا دوشنبه 9 اسفند 1395 ساعت 19:54

سلام پیچکی عزیزم فقط به عشق خودت اینستارو درست کردم زیاد سرم نمیشه تو منو فالو کن nikaa1535

توی قسمت سرچ pichakiha رو سرچ کن و درخواست فالو بده

سمانه دوشنبه 9 اسفند 1395 ساعت 13:05

خودتون توپیج اینستا گفتین ما مشکل پولی نداریم ووضع مالیمون خوبه ...چون دختر زیبایی هستی خواستم بگم که حیف چهرت اون یه تکه هم خودت و هم خان تو دیده درستش کن بابا ..نهایت زرد بشه باز میری عوضش میکنی یا مواد خوب بزن منم همین مشکلو داشتم ولی الان درست کردم خوب شده

این به دید اون انسان برمیگرده من گفتم مشکل مالی نداریم این به این معنی نیست که پولداریم...
خب گفتم رفتم گفت ی مقداری باید تراشش بدیم و بغلیشم همینطور من دوست نداشتم

سمانه یکشنبه 8 اسفند 1395 ساعت 09:31

سلام ببخشید تو و خان که این قد پولدارین چرا هردوتون دندون جلوتون لب پر شده و درستش نمیکنید
ببخشید ناراحت نشی ولی خیلی تو دید میزنه وقتی میخندین

چرا فک کردی ما خیلی پولداریم؟
چون من دندونام کوتاه تر میشه ی بارم کامپوزیت کردم و رنگش بد درومد و لمینتم دوست ندارم

سحر پنج‌شنبه 5 اسفند 1395 ساعت 20:40 http://senatorvakhanomesh.blogfa.con

پیچک امروز پنجشنبه است اومدن خان و خانوادش؟

متاسفانه هر وقت خان از شهر کاریش میاد بابا نیست وقتی بابا هست خان نیست نه هنوز

نیکا چهارشنبه 4 اسفند 1395 ساعت 23:54

بخدا پیچک من از الان هی تو فکر پنج شنبه دیگم ای خدااااا توروخدااااااا خودت کمک کن توروخداااااااااا

عزیز دلممممم ممنونم ازت

عطیه شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 00:13

من ک اینستا ندارم چ کنم؟

عزیزم خب میتونی روی لینک کنار صفحه کلیک کنی عکسارو ببینی

سحر جمعه 29 بهمن 1395 ساعت 14:06 http://senatorvakhanomesh.blogfa.com

پیچک چه خبرا ؟بابا اکی دادن؟ ما همچنان دعاگو و منتظریم انشاالله باخبرای خوب بیای از خاستگاری بگی

ممنونم عزیز دلمممم
دیروز بایا نبودن امروزم خان میره ماموریت
فدایت شوم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.