در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

راستش تو اینستا ی سری عکس هارو که بذارم زودی بر میدارم 

مممنونم که هستید 

این ورم حتما مطالب رو میذارم و خاطرات رو مینویسم

اینستا

pichakiha 

اینم آدرس اینستای ما میبوسمتون 

دوستانه

امروز صبح شش و نیم ماشینمو روشن کردم و رفتم دنبال مامان خان خلاصه که بردمش آزمایشگاه کاراشو انجام دادم و بعدشم رسوندمش خونه بعدشم بیمارستان...

حالمون بهتره راستش اگه بخوایم منتظر بقیه باشیم که کسی کاری نمیکنه...حالا خودمون بی توقع از هرکسی دنبال کارامون هستیم انتهای ماجرا با خدای بزرگ...ما تلاش میکنیم ایشالله برکت بندازه!!!

با خان بیرون هم میریم ولی هوا خیلی سرده این روزا هم دنبال لباس زمستونی خیلی گرم هستم  هنوز پیدا نشده صبح زود دلم کلی واسه خان تنگ شده بارون بود مامانشم بود ولی خودش نبود کلی نفس عمیق کشیدم و از خدا خواستمش 

کلی باهم حرف زدیم مادرش رو واقعا دوست دارم خیلی با شخصیت و خانومه و بی نهایت مهربون...

این هفته خدا کنه بتونه بیاد اینقدررررررررررر که دلم تنگ شده خدا میدونه 

در مورد اینستا هم هر وقت بسازمش إدرسش تقدیمتون میشه 

من بیدارم 

از وقتی لب تاپم شکسته نمیتونم عکس بذارم 

حالا به اصراردوستان شاید اینستا بذارم واستون که عکس ها اونجا باشه مطالب اینجا البته که حتما حتما لب تاپم درست شه اینجا هم عکس میذارم

از امروزم فعالیت وبلاگ رو مثل قبل بیشتر میکنم 

میبوسمتون

آخه دلم هواتو کرده یاد چشاتو کرده

روزهای سخت طاقت فرسا در گذرن ولی پیچکی ها همچنان شانه شانه قدم برمیدارن هوای همدیگرو دارن و با خوب و بد هم میسازن 

لب تاپم خرابه واسه همین نشده عکس بذارم و گرنه که تفریحات هم چنان  پا بر جا...خان هم ی بحث هایی با خونوادش انجام داد و طرف من رو گرفت و قهرشون شد 

محل کارش ی شهر دیگست و وقتی برمیگرده خونه نمیره تازگیها...خیلی مجبورش میکنم بره خونشون اما میگه حوصله جر و بحث ندارم 

اون روزم واسه خونمون وسیله خریدیم مستقل مستقل شدیم به کمک کسی هم احتیاج نداریم شکر خدا 

خان هم همه جوره پایه است دوست داره همه مسئولیت ها به عهده خودش باشه و از من قول گرفته غر نزنم که خونوادت کمکمون نکردن 

از امروز همه بحث های فلانی چی گفت این اونو گفت اون یکی اونو گفت رو تموم کردم فقط باعث پسرفت میشه و اعصاب خوردی میاره 

خان که بیاد لب تاپمو درست کنه واستون عکس میذارم 

راستی گوشی هم خریدم دیگه قبلی رو درست نکردم