در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

در ره توام ای عشق

آدرس اینستای پیچکی ها:pichakiha

خواستگاری

هیچ بعید نیست پنج شنبه هفته بعد خواستگاری باشه و من لبریز از استرسم لبرییییییز 

نظرات 9 + ارسال نظر
نیکا پنج‌شنبه 28 بهمن 1395 ساعت 16:20

امروز پنج شنبه س ای خدا خودت پیچکیو کمک کن آمین آمین آمین

قربونت برم همینطوری دعا کن

فرناز چهارشنبه 27 بهمن 1395 ساعت 11:48

پیچکی چه خبرا؟؟؟؟تو فکرتم..‌‌‌‌یه خبری بده از خودته

فدات دیروز بابا نبود

عاطفه چهارشنبه 27 بهمن 1395 ساعت 07:30


آرامش داشته باش عروس خانم.
همه چیز خوب پیش میره،
برای ولنتاین پست اینستا نداشتی؟؟؟
خبرای خوب بده.

چرا گلم پست گذاشتم اینستا هم باز کردم

مهرسا سه‌شنبه 26 بهمن 1395 ساعت 10:22

سلام پیچک جان
هیچ غصه نخور ،اگه قسمت باشه و خدا بخواد بابات هم راضی میشن عزیزم.برات دیشب زیر بارون دعا کردم.5 شنبه برات صلوات میفرستم.

میفهممت مرسی ازت که اینقدر مهربونی برای من

آبانه شنبه 23 بهمن 1395 ساعت 14:08

پیچککککککککککککککککککککککککککککککککک
استرس نداشته باش. دعات میکنیم همگی

هم میترسم هم حالم بده

سحر شنبه 23 بهمن 1395 ساعت 12:57 http:// senatorvakhanomesh.blogfa.com

ای جانم
انشاالله همه چی خوب پیش می ره
آروم باش و از خدا کمک بخواه
منتظرم خبرای خوب بخونم.

توکل بر خدا عزیزم

نیکا جمعه 22 بهمن 1395 ساعت 18:48

آمییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین
خاستگاری ک سرشار از خوشی باشه

مرسی عشق مننن

ویرگول جمعه 22 بهمن 1395 ساعت 16:58 http://virgol.persianblog.ir

ایشالا به سلامتی
ما همه دعا می کنیم که به بهترین شکل برگزار بشه و پدر هم به راحتی با این قضیه کنار بیان
خدا کمک می کنه و دلهای عاشق رو بهم می رسونه
قوی باش عزیزمممم

خیلی خیلی ممنونم ازتتتتت خیلیییی

شاهی جمعه 22 بهمن 1395 ساعت 14:18

سلاااامم عزیزززم
وای خداروشکرررررررر....همینک باباراضی بشن ببین خودش یه قدم به جلوس...توکلت بخدا باشه که اگه همه چیزم باب میله پدرت بود اگ اون بالایی نخواد جور نمیشد و اگ الان صدتانظرش مخالف باشه کافیه مهرش بدلش بیفته...اونوقته که خودش میفته جلوی تو....فقط سعیه خودتو بکن که موارده مخالف نظرشو به بهترین شکل ممکن پوشش بدید....
برات آرزو میکنم به بهترین شکله ممکن همه چی حل بشه عزیزه دلم.

سلااام
الان که دارم پاسخ کامنتتو مینویسم خیلی بغض دارم و از زمین و زمان ناراحتم
ممنونم ازت میبوسمت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.